Mila (deel 3)
Re: Mila (deel 3)
Jaa, die haaien zijn echt leuk!
*ziet winterMila al liggen in de bek van de haai
*ziet winterMila al liggen in de bek van de haai
Arme haai
Carpetshark ten top!
De krabpaal heeft Robert al in elkaar gezet en staat nu in de andere garage, zodat ik mijn ideeën kan botvieren op dat ding hoe ik het allemaal wil. Zou Mila door een doorgang van 8 centimeter kunnen of komt ze met haar dikke kontje vast te zitten? Er zit namelijk een rondje in van 8 cm en ik twijfel of ik die moet gaan dichtmaken. Ik had het rondje groter verwacht namelijk.
Het is echt wel iets voor een fret deze krabpaal met wat aanpassingen. Vooral de huisjes zijn perfect, dan kan ik eindelijk wat meer slaapzakjes weg leggen voor de sier of wie weet gaat ze erin slapen.
Het is echt wel iets voor een fret deze krabpaal met wat aanpassingen. Vooral de huisjes zijn perfect, dan kan ik eindelijk wat meer slaapzakjes weg leggen voor de sier of wie weet gaat ze erin slapen.
Je weet het he, als de kop erdoor past, volgt de rest ook.
Bono heeft bewezen dat dit niet zo werkt voor alle fretten....Marjan schreef:Je weet het he, als de kop erdoor past, volgt de rest ook.
jup, that's the deal. Ik denk dat 8 cm best past hoor Minka! Dat zit wel goed bij een moertje.
Mooi, dan hoef daar niets aan veranderd te worden. Van het weekend maar eens kijken wat ze ervan vindt.
Spannend
Het past
Haar wintervachtje:
En de bekende Mila pose:
Haar wintervachtje:
En de bekende Mila pose:
Hahaha, ook maar net volgens mij!
Maar wat is ze mooi zeg! Die laatste foto is echt een plaatje.
Maar wat is ze mooi zeg! Die laatste foto is echt een plaatje.
Dat ziet er leuk uit!
Ze ziet er super uit hoor! En dan ook nog eens zo verwend worden, toe maar!
Ze ziet er inderdaad weer prachtig en goed gevuld uit. Het eerste wat ze deed is dus gelijk naar het kleinste ronde gat gaan en kijken of ze er doorheen kon.
Er moeten nog wel wat dingetjes gewijzigd worden, maar dat komt nog wel.
Er moeten nog wel wat dingetjes gewijzigd worden, maar dat komt nog wel.
Tuurlijk! Go Mila, go!
Dat ziet er leuk uit!
En wat is ze prachtig zeg met haar dikke wintervachtje
En wat is ze prachtig zeg met haar dikke wintervachtje
Wat ontzettend leuk, zo'n krabtoren! Lijkt me ook erg leuk voor Harmke, maar ik vind het typisch iets voor haar om er dan nooit naar om te kijken, haha. Waar heb je deze besteld?Minka schreef:Het past
Haar wintervachtje:
En de bekende Mila pose:
Wat is Mila trouwens een schitterend fretje, mooie vacht ook!
Bsteld bij http://www.krabpaalshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Ze had al een krabpaal en daar zit ze altijd bovenop rond te kijken wat ik aan het doen ben. Mila is een echte klim fret dus deze krabpaal gaat ze ook gebruiken. Als er ook maar een buis aan vast zit, zodat ze kan klimmen en de buis als glijbaan kan gebruiken.
Deze heeft MIla ook:
Aan deze krabpaal kun je een hangmat hangen onderin
Ze had al een krabpaal en daar zit ze altijd bovenop rond te kijken wat ik aan het doen ben. Mila is een echte klim fret dus deze krabpaal gaat ze ook gebruiken. Als er ook maar een buis aan vast zit, zodat ze kan klimmen en de buis als glijbaan kan gebruiken.
Deze heeft MIla ook:
Aan deze krabpaal kun je een hangmat hangen onderin
Echt een superaanschaf weer