Opgezwollen vulva na implantaat, hoe lang?
Opgezwollen vulva na implantaat, hoe lang?
Hallo allemaal,
Harmke heeft maandag een hormoonimplantaat gekregen. Ik weet dat erna een korte hormoonpiek volgt, waardoor ze kort loops wordt. Hoe lang duurde dit bij jullie dametjes? Dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten!
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Harmke heeft maandag een hormoonimplantaat gekregen. Ik weet dat erna een korte hormoonpiek volgt, waardoor ze kort loops wordt. Hoe lang duurde dit bij jullie dametjes? Dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten!
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Re: Opgezwollen vulva na implantaat, hoe lang?
Ik heb zelf geen ervaring met hormoonimplantaten bij dames.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
BiBi is nog nooit loops geworden na het plaatsen van een implantaat dus ik zou het niet weten.
Dat is toch geen "standaard" reactie?
Dat is toch geen "standaard" reactie?
Het begint de periode van de dames te worden voor de loopsheid. Ik weet wel dat hanneke tegen me zei niet na november te zetten ivm schijnzwanger. Misschien is dit nu wat er aan de hand is. Ik zou het wel navragen want ipgezwollen vulva na implantaat zetten heb ik bij mila niet gezien.
Ik weet alleen dat wanneer een vrouwtje al loops was voordat het implantaat wordt ingebracht dat ze schijnzwanger kunnen worden. maar dat geldt ook bij het castreren terwijl de fret al loops is.
Je was iets sneller Minka.
Maar Hanneke heeft er wel wat van op haar site staan. Als ik het zo lees kunnen ze inderdaad voor 1 week loops worden door het zetten van het implantaat: http://www.frettenkliniek.nl/voorplanti ... mplantaten" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar Hanneke heeft er wel wat van op haar site staan. Als ik het zo lees kunnen ze inderdaad voor 1 week loops worden door het zetten van het implantaat: http://www.frettenkliniek.nl/voorplanti ... mplantaten" onclick="window.open(this.href);return false;
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Oh, weer wat geleerd
Maar dan moet het dus na een week over zijn.
Wat Minka zegt, het implantaat zetten voor november, dat heb ik ook eerder van Hanneke gehoord.
Maar dan moet het dus na een week over zijn.
Wat Minka zegt, het implantaat zetten voor november, dat heb ik ook eerder van Hanneke gehoord.
Het geeft een kleine piek in hormonen, dus het veiligst is inderdaad om hem in november, op een zo laag mogelijk hormoonlevel, te plaatsen. Op dat moment gebeurt er niets met een moertje. In deze periode bij een reeds wat verhoogd level kunnen ze er inderdaad loops door worden, of mits ze al loops zijn schieten ze door de piek vaak in een schijndracht. Zeker normaal voor de periode dus, en inderdaad meestal gedurende 1 week. Ik duim met je mee dat er geen schijndracht volgt , maar op zich zou dat risico nog klein moeten zijn als ze voortijds nog niet loops was.
Ja ik had al gelezen dat het kan zorgen voor een loopsheid van ongeveer een week, maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen. Ze was gelukkig nog niet loops, maar ze rook wel een beetje. We hebben haar sinds 19 nov, en het was onbekend of ze was gecastreerd of een implantaat had. De opvang verwachtte van wel, dus we hebben eventjes gewacht. Bij ons bezoek aan de kliniek afgelopen maandag hebben we hem gelijk laten plaatsen, aangezien een castratie niet verstandig zou zijn voor een maagpatientje. Haar vulva zwelt nu een klein beetje op, vandaar dat ik benieuwd was naar jullie ervaringen. Hanneke verwachtte geen schijnzwangerschap, hiervoor zouden we nog (ruim) op tijd zijn.
Ik houd jullie op de hoogte!
Ik houd jullie op de hoogte!
Heb nog eventjes gekeken en het is echt maar een heeeeeel klein beetje opgezwollen. Je zou het eigenlijk niet zien als ie niet zo vaak naar haar frutje had gekeken haha. Hield haar al een tijdje in de gaten.
Dat is wel een beetje een dubieuze zin hoor. Maar ik denk dat je niet echt veel hoeft te verwachten ervan.
Er zijn vrees ik niet veel ervaringen mee. Sowieso al niet, maar hier op het forum zou wel helemaal zeldzaam zijn. De meesten laten hem toch eerder plaatsen of zijn er juist te laat mee tijdens een loopsheid. Het net even opkomen van een loopsheid door het zetten heb ik nog nooit van dichtbij meegemaakt.
Ik had het met Jessie vorig jaar wel, ik ging eind oktober naar Hanneke voor een implantaat maar madam was al loops.
Binnen 2weken was dat netjes weg getrokken. Lexie was al volledig loops en is schijnzwanger geworden.
Binnen 2weken was dat netjes weg getrokken. Lexie was al volledig loops en is schijnzwanger geworden.
Ja ik ken het ook alleen bij dames die al loops waren.
Ik heb alleen heren gehad die een implantaat kregen, dus ik heb er geen ervaring mee.
Ah ok, bedankt! Ja het valt reuze mee hoor. Het is een klein beetje verdikt, maar niets geks. Het lijkt ook niet erger te worden. Het zal dus wel snel wegtrekkenNadine schreef:Ik had het met Jessie vorig jaar wel, ik ging eind oktober naar Hanneke voor een implantaat maar madam was al loops.
Hahaha ja dat klinkt inderdaad dubieus. Maar ik hield haar gewoon goed in de gaten ivm angst voor loops wordenMarjan schreef:Dat is wel een beetje een dubieuze zin hoor. Maar ik denk dat je niet echt veel hoeft te verwachten ervan.
Nog even een korte reactie: na een week of 2 was de vulva weer helemaal normaal! Wellicht goed om te weten voor andere frettenslaafjes die zich hetzelfde afvragen in de toekomst!