Wandelen
Re: Wandelen
Dat heb ik in het begin ook gedaan met Gool, 2 tuigjes over elkaar heen aan, maar het was voor hem niet nodig, echt geen Houdini nee, zeg dat wel Marjan, wel zwaar en niet snel maar hij wist wel waar hij een wilde. Altijd alles uitproberen. Hij was stronteigenwijs, een echte fret zeg maar.
Gool Rocked
In het begin met Mila heb ik geprobeerd om met haar te wandelen, maar Mila bleek geen wandel fret te zijn. Het tuigje de acht vorm werkte wel het beste en daar kwam ze niet uit. Bij al de andere tuigjes kreeg ik hartverlammingen ivm ontsnappingsgevaar. Regelmatig dat het lukte om een pootje uit te wurmen.
Niet elke fret vindt het leuk hoor. Gool stond vaak stil en keek dan de lucht in, verder niets, wat ie dan zag of hoorde was me een raadsel. Hij schoot niet weg dus het waren geen vogels of zo.
Droopy vond het prachtig, liep lekker mee vooral in de herfsttijd door de blaadjes. Die was ook nergens bang voor. Iedereen die langs kwam wilde met je praten zodat het meestal voor haar te kort leek, ze wilde verdr....ze vonden het zo grappig.
Mijn andere fretten vonden er niks aan, die deed ik er geen plezier mee. Alleen het tuigje omdoen was al een crime !
Droopy vond het prachtig, liep lekker mee vooral in de herfsttijd door de blaadjes. Die was ook nergens bang voor. Iedereen die langs kwam wilde met je praten zodat het meestal voor haar te kort leek, ze wilde verdr....ze vonden het zo grappig.
Mijn andere fretten vonden er niks aan, die deed ik er geen plezier mee. Alleen het tuigje omdoen was al een crime !