De Frettenvraagbaak Quiz
Re: De Frettenvraagbaak Quiz
Gelijk mee bezig gegaan! Er zit alleen een foutje in vraag 3 en 4 waardoor ik hem niet kan versturen. Hij ziet de 'bullets' als 1 vraag, oftewel als je vraag 4 invult maakt hij vraag 3 weer leeg en andersom.
Oh thanks voor de melding! Kick gaat er gelijk mee aan de slag.
We hadden net ook een flinke internetstoring dus misschien is er daardoor wat mis gegaan.
We hadden net ook een flinke internetstoring dus misschien is er daardoor wat mis gegaan.
Tussen de haperingen van internet tussendoor gerepareerd. Nu moet-ie het doen!
Works like a charm!
De eerste antwoorden komen alweer binnen, leuk!
Ben benieuwd hoe mijn logische boerenverstand het heeft gedaan.
Waarschijnlijk niet goed omdat ik ben vergeten op te schrijven wat ik heb geantwoord
Waarschijnlijk niet goed omdat ik ben vergeten op te schrijven wat ik heb geantwoord
Ik wel weer, sinds de laatste keer onthou ik nu wel steeds dat ik het even moet noteren
Ik heb even gekeken voor je maar jou antwoord is niet binnen gekomen, niet onder je eigen naam in ieder geval, heb je wel op verzenden gedrukt?Bruurmijn schreef:Ben benieuwd hoe mijn logische boerenverstand het heeft gedaan.
Ik ga er vanavond even voor zitten. Het bordspel past goed bij de kaarten
Zeker!
Ingestuurd!
Ik zie het
ook ingevuld
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd !!
Wat een super leuk bordspel.
Ik ga er binnenkort even goed voor zitten!
Ik ga er binnenkort even goed voor zitten!
Vooral doen! En bij twijfel de Wiki of het forum raadplegen want alle goede antwoorden zijn daar altijd op terug te vinden.
Het gaat goed met de Quiz mensen, er zijn meer goede dat foute resultaten en dat is altijd leuk. Volgens mij heeft nog niet iedereen hier de quiz gedaan dus kom op luitjes, dat frettenspel is gewoon te leuk om te laten schieten!
Heb hem net even ingevuld