Reacties
Re: Reacties
Ik ben benieuwd wat er zoal van zolder wordt gehaald
Mensen er moet wel geboden worden. Niet op de goudvis.
Hahaha, jij bent erg!
Zijn er hier trouwens luitjes die nog echte papieren boeken lezen? Ik heb een stapeltje nieuwe, ongelezen thrillers die ik eventueel in de veiling kan gooien wanneer daar interesse voor is.
Ik lees erg graag, ligt eraan of ze Nederlands of Engels zijn. Ik lees alleen Engels.
Ik zat er gisteren ook al aan te denken. Ik heb ook nog een stapel boeken namelijk. Voornamelijk thrillers en alleen Nederlands geschreven.
Die van mij zijn ook in het Nederlands.
Gewoon neerzetten luitjes! En waar blijft al die zolder meuk?
Mijn ouders zijn nog het servies aan het opzoeken. Het zit in dozen hier en daar en zo
Mijn buurman had nog een werkende stereoinstallatie gevonden, moet even kijken of het ding beetje te doen is of een giga geval uit de oudheid
Mijn buurman had nog een werkende stereoinstallatie gevonden, moet even kijken of het ding beetje te doen is of een giga geval uit de oudheid
Antiek kan misschien nog aardig wat opleveren.
Ik wil best wel een 2 meter lange GELE BUIS doneren. Alleen verzenden gaat niet.
Nee, die moet bij jou worden opgehaald. Maar ik zou zeggen, gooi hem er in en wie weet
Nee dat is een beetje moeilijk inderdaad, dat wordt dan ophalen en we moeten over een maand of twee gewoon eens iets organiseren waarbij de veilingstukken dan kunnen uitwisselen.
De gele buis staat erin.
Ik zag het, de beruchte gele buis.
Ik begreep van Chaimel dat ze overweegt een open dag te gaan organiseren van haar opvang dus dat kan ook een mooi ruilmoment worden eventueel.
Ik begreep van Chaimel dat ze overweegt een open dag te gaan organiseren van haar opvang dus dat kan ook een mooi ruilmoment worden eventueel.
Ja, dat is het inderdaad.
De veiling is niet goed voor me. Sluit maar weer. Ik wil zelfs op de gele buis gaan bieden, dat kan niet. Stoppen met de veiling nu. :twisted:
Dat is wel heel kwalijk.