Reacties
Re: Reacties
Goed bezig allemaal!
Ik heb de muis op een steen
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Zijn er Eminem, Snoop Dogg fans aanwezig?
Ik zie meer actieve veiling topics dan fretten topics boven aan staan
Ja erg he? Maar het komt de fretten wel ten goede gelukkig.
Waar blijft die Wipwap?
Mijn wipwappen gaan niet in de veiling iig!
Ik ben er nog niet aan toegekomen het op een rijtje te zetten maar heb her en der ook nog wel wat dingetjes. Denk nog niet dat het er deze week nog van komt, maar hopelijk in maart even wat spulletjes toevoegen voor de veiling.
Ik ben er nog niet aan toegekomen het op een rijtje te zetten maar heb her en der ook nog wel wat dingetjes. Denk nog niet dat het er deze week nog van komt, maar hopelijk in maart even wat spulletjes toevoegen voor de veiling.
haha ik zit ook te wachten op de wipwap
Mette een tip als ik jou was zou ik de looping van de doorzichtige buis weg doen neemt veel te veel ruimte in beslag
(wil ik heel graag)
Mette een tip als ik jou was zou ik de looping van de doorzichtige buis weg doen neemt veel te veel ruimte in beslag
(wil ik heel graag)
Wipwap wipwap wipwap wipwap
Hahaha ja die looping willen we allemaal
Hahaha ja die looping willen we allemaal
Wordt nu wel nieuwsgierig naar die looping.
Mette Looping foto
Die is intussen anders wel aardig verroest van binnen helaas. Hij wordt steeds minder representatief . Maar populair bij pups blijft hij nog altijd en ik krijg hem netjes uitgesopt nog steeds ondanks dat de looks niet meer je van het zijn .
Het is een klein plaatje maar hij staat er wel bij op. Even kijken of dit zo wil want ik moet altijd om die naam boycot heen werken. Telkens weer ff puzzelen
Het is een klein plaatje maar hij staat er wel bij op. Even kijken of dit zo wil want ik moet altijd om die naam boycot heen werken. Telkens weer ff puzzelen
Ohhh, dat is zo'n flexibele buis alleen dan op een soort van standaard vastgezet toch?
Ik moet de wipwap even schoonmaken, hij staat al de hele tijd buiten dus moet even wat TLC krijgen.
Sorry mensen Hij komt eraan! Maar even wachten nog.
Sorry mensen Hij komt eraan! Maar even wachten nog.
Doe maar rustig aan hoor, is misschien ook wat overzichtelijker wanneer er weer van veilingen gesloten zijn.