Frettenspul
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Frettenspul
Een mijlpaal, 45 minuten Natsumi op schoot!
Oh echt? Hier zitten ze nooit bij ons. Willen altijd stuiteren (Shae) of in de tunnel liggen (Baila)....
slijmen voor een muisje noemen ze dat 

- Helen
- Contacteer:
Ik stond er ook van te kijken hoor... LOL!
Zending AFE is binnen en kei bevroren dit keer
Er ligt al een hamster klaar, vingers kruisen dat ze die ook lust!
Zending AFE is binnen en kei bevroren dit keer

Er ligt al een hamster klaar, vingers kruisen dat ze die ook lust!
Ben benieuwd of die op gaat. 

- Helen
- Contacteer:
Ik ook.... maar hij verdween zo snel het huisje in dat ik denk dat het wel goed komt haha!
Aaah eindelijk een hamstertje voor Natsumi
Heeft ook zolang geduurd! En vrouwtje zit nu met een jaarvoorraad ijszakken.

Heeft ook zolang geduurd! En vrouwtje zit nu met een jaarvoorraad ijszakken.
Haha, dat ging goed! 

- Helen
- Contacteer:
Die ijszakken worden gerecycled! Als ik weer tussendoor in de buurt ga halen dan stamp ik de koeltas vol met ijs.
Straks eens kijken wat er over is van de hamster.. hopelijk niet veel hahaha!
Straks eens kijken wat er over is van de hamster.. hopelijk niet veel hahaha!
- Helen
- Contacteer:
Hissen en sissen, mopperen en aan je benen hangen. Ze mocht zelf wat uitzoeken maar wilde met de dwerghamster er vandoor gaan. Dat gaat niet gebeuren dame!
Ze ging helemaal uit haar sterretje in de vriezer LOL!
Maar ze was niet blij dat ze de hamster niet meteen mee mocht nemen.
Ze ging helemaal uit haar sterretje in de vriezer LOL!
Maar ze was niet blij dat ze de hamster niet meteen mee mocht nemen.

Heeft ze hem niet opgegeten dan?
- Helen
- Contacteer:
Er worden geen muizen e.d. zo uit de kooi gegeven... vrees dat ik dan lijken op vreemde plekken ga vinden HAHAHA!
Lekker toch een dwerghamstertje onder je bank
Maar misschien vind ze het dan leuker om wat uit te kiezen vlak voor ze de kooi weer ingaat, dan kan ze het meteen krijgen? Of is dat een stom idee?

Maar misschien vind ze het dan leuker om wat uit te kiezen vlak voor ze de kooi weer ingaat, dan kan ze het meteen krijgen? Of is dat een stom idee?
- Helen
- Contacteer:
Nou niet echt, heb hier een keer het hele huis overhoop moeten halen (was wel lekker schoon daarna) omdat het naar dood rook.... na al die moeite zat er dus een stukje in een tas. Dit is alweer 2 zomers terug of zo. Maar nee... dat nooit meer :-o
Ja maar dan zijn ze nog zo koud... er was niets aan de hand maar de laatste tijd heeft ze besloten om zich ermee te bemoeien. Ik haal ze eruit als zij los gaat, na een uur of 2 is de ergste kou er wel af. De zijkamer wordt niet verwarmd dus het duurt even maar meestal is het toch nog bevroren.
Ja maar dan zijn ze nog zo koud... er was niets aan de hand maar de laatste tijd heeft ze besloten om zich ermee te bemoeien. Ik haal ze eruit als zij los gaat, na een uur of 2 is de ergste kou er wel af. De zijkamer wordt niet verwarmd dus het duurt even maar meestal is het toch nog bevroren.
Ow vandaar. Moet ze toch ff geduld hebbenHelen schreef:Ja maar dan zijn ze nog zo koud... er was niets aan de hand maar de laatste tijd heeft ze besloten om zich ermee te bemoeien. Ik haal ze eruit als zij los gaat, na een uur of 2 is de ergste kou er wel af. De zijkamer wordt niet verwarmd dus het duurt even maar meestal is het toch nog bevroren.

Dat is inderdaad een nadeel van een prooi eter. Ze sleuren het als ze de kans hebben de prooi overal naartoe. De periode van leuk de prooi mee naar buiten nemen is weer leuk, komt er aan, dus ik moet weer alert worden dat ik elke dag Mila buiten buizensysteem na ga kijken.
Maar je moet het ook wel zien als verrijking voor het baasje, zoek de prooi.
Maar je moet het ook wel zien als verrijking voor het baasje, zoek de prooi.

- Helen
- Contacteer:
Vandaag heb ik het stiekem gedaan, ze was in de woonkamer iets aan het slopen dus zachtjes de vriezer op.. lijk eruit en zachtjes in de kooi leggen. Komt ze keihard aangestormd en begint tegen de kooi op te klimmen... I give up!
Een verrijking is het zeker als ze ze ergens stoppen waar je het niet verwacht en dan je hele huis overhoop haalt en schoonmaakt woehahaha!
Een verrijking is het zeker als ze ze ergens stoppen waar je het niet verwacht en dan je hele huis overhoop haalt en schoonmaakt woehahaha!
Ja, en soms moet je op de geur af om te zoeken waar ze hun muis verstopt hebben
Wat dat betreft zijn brokkenfret en oervoerfret wel heel makkelijk...

Wat dat betreft zijn brokkenfret en oervoerfret wel heel makkelijk...