Jessie deel 2
Re: Jessie deel 2
Heel veel sterkte vandaag Nadine!
Heel veel sterkte Nadine met het verlies van Jessie. Zo jong 2 jaar, wat kan het oneerlijk zijn.
Mooi gedaan Nadine, ik krijg er kippevel van....
Heel veel sterkte! Je hebt een moeilijke maar dappere beslissing genomen en Jessie is nu zonder ellende. Dikke knuf!
Lieve Jessie, ride the Rainbow and touch the sky....
Heel veel sterkte! Je hebt een moeilijke maar dappere beslissing genomen en Jessie is nu zonder ellende. Dikke knuf!
Lieve Jessie, ride the Rainbow and touch the sky....
Heel veel sterkte met het verlies van Jessie
Het is zeker heel oneerlijk. Heel mooi gemaakt Nadine en nogmaals heel erg veel sterkte.
Kan niks anders zeggen dan dat ik het moeilijk kan bevatten dat ze maar 2 jaar heeft mogen worden. De kleine gup... Het is zo vreselijk oneerlijk. Sterkte de komende dagen.
Heel veel sterkte Nadine om het verlies van je vriendinnetje een plaatsje te geven
Dag lieve Jessie...fly high
Dag lieve Jessie...fly high
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ook van mij nogmaals heel veel sterkte! Ik leef met je mee.
Veel sterkte Nadine
Heel veel sterkte Nadine je hebt een hele moeilijke maar dappere beslissing genomen.
Heel erg veel sterkte de komende tijd Nadine
Dankjewel allemaal
Jess is begraven naast Lea, daar groeien over een paar weken de bloempjes alweer.
Komende tijd ben ik nog niet thuis dus ik hoop dat wanneer ik weer terug ben dat alles een beetje een plekje heeft gekregen. Ook heeft zich al een 'Nood fret' gemeld. Ik ga hier heel open naar kijken of er mogelijkheden voor het beestje zijn, het gaat om een dametje van 3,5maand oud.
Jess is begraven naast Lea, daar groeien over een paar weken de bloempjes alweer.
Komende tijd ben ik nog niet thuis dus ik hoop dat wanneer ik weer terug ben dat alles een beetje een plekje heeft gekregen. Ook heeft zich al een 'Nood fret' gemeld. Ik ga hier heel open naar kijken of er mogelijkheden voor het beestje zijn, het gaat om een dametje van 3,5maand oud.
Het zou misschien wel het verwerkingsproces een beetje gemakkelijker maken voor je. Ben benieuwd wat je gaat doen.
Het zou het inderdaad misschien vergemakkelijken maar misschien ook niet.
Dus inderdaad kijk met een open blik of je het dametje op dit moment kunt geven wat ze nodig heeft en volg dan je hart.
Ik ben er trouwens erg van geschrokken. Ben pas sinds een paar dagen echt weer aan het lezen op het forum, heb tijd nodig voor mijn eigen verwerkingsproces, maar deze kwam echt binnen. Hopelijk duurt het nog lang voor ik deze beslissing moet nemen voor Jekyll maar als het moment komt hoop ik dat ik hem net als jij kan nemen. Ik heb diep respect voor je beslissing en de wijze waarop je de laatste twee weken met Jessie hebt doorgebracht.
Dus inderdaad kijk met een open blik of je het dametje op dit moment kunt geven wat ze nodig heeft en volg dan je hart.
Ik ben er trouwens erg van geschrokken. Ben pas sinds een paar dagen echt weer aan het lezen op het forum, heb tijd nodig voor mijn eigen verwerkingsproces, maar deze kwam echt binnen. Hopelijk duurt het nog lang voor ik deze beslissing moet nemen voor Jekyll maar als het moment komt hoop ik dat ik hem net als jij kan nemen. Ik heb diep respect voor je beslissing en de wijze waarop je de laatste twee weken met Jessie hebt doorgebracht.
Ik ben ook benieuwd Nadine wat je gaat doen maar ik zou het volkomen begrijpen als je er nog niet aan toe bent. Denk eerst even aan jezelf
@Ineke: ik hoop ook dat je nog lang van Jekyll kunt genieten
@Ineke: ik hoop ook dat je nog lang van Jekyll kunt genieten
@Ineke, Ik snap dat je er van schrikt. De ziektebeelden zijn idd erg gelijk maar het gaat er vooral om hoe de kwaliteit van leven is. Alles kan er zo slecht uit zien maar als ze nog lekker spelen en leven is het goed, het kan ook zijn dat het ziektebeeld wel mee valt maar dat het fretje het gewoon niet aankan. Het blijft een hele lastige beslissing en soms twijfel je enorm of je het elke keer wel goed doet. Ik hoop voor je dat Jekyll het nog erg lang volhoud!
Ik moet wel zeggen dat ik zelf nooit moeite heb met daadwerkelijke besluit te maken, Ik laat mijn emoties nooit de stand van zaken beoordelen dus misschien kan het daardoor soms wat hard overkomen.
Over het fretje heb ik nog heel erg weinig info, vanavond hoop ik meer te horen.
Dus het kan nog alle kanten op gaan, ik weet alleen maar de kleur, karakter, leeftijd en geslacht. Totaal nog geen herkomst en achtergrond.
Ik moet wel zeggen dat ik zelf nooit moeite heb met daadwerkelijke besluit te maken, Ik laat mijn emoties nooit de stand van zaken beoordelen dus misschien kan het daardoor soms wat hard overkomen.
Over het fretje heb ik nog heel erg weinig info, vanavond hoop ik meer te horen.
Dus het kan nog alle kanten op gaan, ik weet alleen maar de kleur, karakter, leeftijd en geslacht. Totaal nog geen herkomst en achtergrond.
Ik was meer geschrokken omdat de laatste berichten die ik echt had gelezen van Jessie eigenlijk best positief waren. Maar sinds mijn vader is overleden was ik niet meer echt actief en kwam eigenlijk niet verder dan wat foto's kijken en de tekst overslaan. Vandaar dat het me behoorlijk liet schrikken het was voor mij geheel onverwacht tot ik gisteren een aantal malen het bericht sterkte las toen ben ik terug gaan lezen.
En ja er zijn inderdaad behoorlijk wat overeenkomsten met Jekyll maar dat wil niet zeggen dat Jekyll niet lang meer gelukkig kan leven. Ik blijf mijn uiterste best doen om hem te helpen en zorg dat hij ( bijna) al zijn medicijnen binnenkrijgt. Heb nu al een aantal keren gezien dat er ineens een dag in de week is dat ik een stuk of 5 omeprazole korreltjes op een plateau vind .
En ja er zijn inderdaad behoorlijk wat overeenkomsten met Jekyll maar dat wil niet zeggen dat Jekyll niet lang meer gelukkig kan leven. Ik blijf mijn uiterste best doen om hem te helpen en zorg dat hij ( bijna) al zijn medicijnen binnenkrijgt. Heb nu al een aantal keren gezien dat er ineens een dag in de week is dat ik een stuk of 5 omeprazole korreltjes op een plateau vind .
Haha ja het zijn slimme beestjes! Dat had ik hier ook wel eens, dan haalde ik het bakje van een paar uur eerder weg en zat er toch nog een korreltje in.
Het opvang dametje heb ik afgewezen. Ze is van erg slechte afkomst en het garandeert bijna gezondheidsrisico's. Ik zal er verder niet over uitbreiden hier, ze zit bij een goed persoon en word weer topfit gemaakt en dan alsnog herplaatst.
Het opvang dametje heb ik afgewezen. Ze is van erg slechte afkomst en het garandeert bijna gezondheidsrisico's. Ik zal er verder niet over uitbreiden hier, ze zit bij een goed persoon en word weer topfit gemaakt en dan alsnog herplaatst.
Goede beslissing hoor. Daar zit je nu niet op te wachten om meteen alweer te worden geconfronteerd met een zieke fret na alles met Jessie. Eerst alles even laten bezinken
Je zou toch wel voor een pup gaan toch?
/edit: ik zie op FB twee foto's van ene Pip? Is dat die fret die nu naar een ander gaat?
Je zou toch wel voor een pup gaan toch?
/edit: ik zie op FB twee foto's van ene Pip? Is dat die fret die nu naar een ander gaat?