Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Re: Nannouc, Wousje en Goliath
Dat geloof ik dus ook inderdaad, dat Wousje altijd ondergesneeuwd werd door de andere fretjes en nu meer haarzelf kan laten zien, ze is echt zo een schatje, heel teer en aandoenlijk, maar ze heeft nog genoeg tijd om te laten zien wie ze echt is..... Ze is een schatje !
Nannouc is echt toegetakeld he, die vacht , er is weer wat vanaf, toch zit er nu wel een ondervacht onder.
Hij jeukte erg en zeker voor hem wil ik een haarbal voorkomen, dus dan maar even dit vreselijke vachtje, maar het komt wel weer goed ( hoop ik ) .
Birgit, even een kleine aanvulling, Gool lijkt niet gespierd en breed, hij IS het ook....
Dat mannetje is zooo mooi, zo zwaar gespierd, daar zit een dagelijkse training achter van opdruk oefeningen en apparatengebruik......
Nannouc is echt toegetakeld he, die vacht , er is weer wat vanaf, toch zit er nu wel een ondervacht onder.
Hij jeukte erg en zeker voor hem wil ik een haarbal voorkomen, dus dan maar even dit vreselijke vachtje, maar het komt wel weer goed ( hoop ik ) .
Birgit, even een kleine aanvulling, Gool lijkt niet gespierd en breed, hij IS het ook....
Dat mannetje is zooo mooi, zo zwaar gespierd, daar zit een dagelijkse training achter van opdruk oefeningen en apparatengebruik......
....ja en Gool was in zijn vorige leven Arnold Schwarzenegger en zei toen al : " I'll be back"
Ja kijk maar, hij is zijn borstkast aardig aan het liften.
Hou op met die foto! *smelt weer....*
*Mist de hartjes smilie*
Vanmorgen waren het vooral de rugspieren die getraind werden.....lui verken !
Ik kijk zo tegen zijn toegus aan!
Wie het breed heeft he......
Heerlijk relaxed
Sterretje
Geweldig!
Whahaha! je bent echt gek!
*moest lachen*
Mafkees
Ik heb ons boegbeeld Gool weer kunnen knuffen gisteren, ging bij het optillen van zijn ernorme gewicht wel bijna door m'n rug maar dat mocht de pret niet drukken. Wat een heerlijke vent is hij toch en ook Wousje en Nannouc doen het super! Wousje kijkt weer lekker alert uit haar mooie oogjes en Nannouc loopt weer als een kievit, echt heerlijk om te zien.
Heerlijke frutzels zijn het!