Shae, deel 2
Shae, deel 2
Lekker dingske die Shaes hoor, kruipt ze net in mijn mouw van m'n vest (die ik aan heb), rommelt daar wat, komt eruit gekropen, krijg ik een penetrante lucht in mijn neus en heeft ze gewoon een vleugje anaalvocht laten waaien daar.
Re: Shae, deel 2
Hahaha, ja daar heeft Shade soms ook een handje van....en bedankt
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Kleine stinkerd!!
Ik had Shaes aangestoken en ze was grieperig en erg aan het hoesten. Woensdag dacht ik zelfs dat ze ook wat verhoging had. Dus ik heb haar maar wat waltham gegeven elke avond en dat vond ze niet echt een straf.
Nu wordt ze alweer wat actiever en ondeugender maar ik moet zeggen dat ik haar wel een hele lekkere kroelkont vond toen ze ziek was hoor, daar heeft ze normaal niet de tijd voor maar nu vond ze het wel lekker om geknuffeld te worden.
Nu wordt ze alweer wat actiever en ondeugender maar ik moet zeggen dat ik haar wel een hele lekkere kroelkont vond toen ze ziek was hoor, daar heeft ze normaal niet de tijd voor maar nu vond ze het wel lekker om geknuffeld te worden.
Shae en knuffelen. Dat zal niet lang meer duren als haar turbo boost weer is opgeladen.
Nee precies, ik geniet ervan zolang het duurt.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Gauw opknappen allebei!
ahgerm hopelijk is ze snel weer opgeknapt
Ze voelt zich al een stuk beter maar is nog wel aan het hoesten. Maar dat is bij mij ook nog niet over dus dat zal wel bij dit soort virus horen. Shaes is in ieder geval weer ouderwets ondeugend.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Komt wel goed! Beterschap
Shae heeft haar enting weer gehad. Hanneke was niet helemaal tevreden over haar omdat ze wat gevoelig was op haar rechter nier. Nu krijgt Shaes rauw voer (eendmix van Oervoer) dus ze is erg gespitst op middenoor problemen bij fretten die nog vleesmixen eten.
Haar urine bleek helemaal in orde dus voorlopig houden we haar gewoon even in de gaten en zelf denk ik dat die klachten misschien zijn ontstaan nadat ze een week geleden behoorlijk grieperig was en volgens mij zelfs een dag verhoging heeft gehad. We houden haar voorlopig gewoon even goed in de gaten.
Haar urine bleek helemaal in orde dus voorlopig houden we haar gewoon even in de gaten en zelf denk ik dat die klachten misschien zijn ontstaan nadat ze een week geleden behoorlijk grieperig was en volgens mij zelfs een dag verhoging heeft gehad. We houden haar voorlopig gewoon even goed in de gaten.
Meer kun je niet doen, in de gaten houden, maar wat je zegt dat ze ziek is geweest dat kan een goede verklaring zijn.