18 maart 2017 Open Dag Fret en Welzijn
Re: 18 maart 2017 Open Dag Fret en Welzijn
Ik heb ook net gekeken, keurig hoor die website !
Marjan en Kick gefeliciteerd met Ahron ( of schrijf je nu Aaron ? ) en Stefanie met Bono, die fretjes krijgen echt een gouden mandje ! Leuk hoor!
Het was erg gezellig, leuk dat ik nu bij veeel luitjes hier een gezicht heb, ik heb toch ook wel oude bekende gezien.
Eerst had ik Chaimel al laten weten dat we niet kwamen maar toch gegaan en geen spijt gehad !
Marjan en Kick gefeliciteerd met Ahron ( of schrijf je nu Aaron ? ) en Stefanie met Bono, die fretjes krijgen echt een gouden mandje ! Leuk hoor!
Het was erg gezellig, leuk dat ik nu bij veeel luitjes hier een gezicht heb, ik heb toch ook wel oude bekende gezien.
Eerst had ik Chaimel al laten weten dat we niet kwamen maar toch gegaan en geen spijt gehad !
Nadine zat stiekem in de auto dus alweer op het forum, en we moesten erg lachen om de "met z'n drietjes" opmerking van Kick . Wat heerlijk voor hem! Maakt hij het goed?
Erg gezellige dag gehad en zeker de moeite waard Mooie foto's Kick!
Erg gezellige dag gehad en zeker de moeite waard Mooie foto's Kick!
Hahaha, ja hij gaat eigenlijk best goed. Hij eet goed, heeft prachtige drollen en hij verkent de boel hier zonder dikke staart. Dus we hebben nog niets te klagen.
Super leuk dat Ahron een mooi plekje heeft.
Het is ook een scheetje, het viel mij op dat hij zo lief was!
Het is ook een scheetje, het viel mij op dat hij zo lief was!
Hij is ontzettend lief, heb ook al kusjes van hem gehad.
O wat lief van Ahron, maar dit mag ook in zijn eigen topic.Marjan schreef:Hij is ontzettend lief, heb ook al kusjes van hem gehad.
Jaaaa sorry, die ga ik ook wel openen.
Erg mooie site geworden en wat zitten er een paar leuke fretten tussen zeg. Sjee maar goed dat ik er niet bij was