Jessie deel 2
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Jessie deel 2
Je valt in een soort gat als je een fretje had dat intensieve verzorging nodig had.
Zelfs al heb je nog fretten zitten dan nog raak je in de war want je routine is ineens anders en dan voel je dat gemis weer...
Geef het tijd en stop niets weg... gooi het eruit meid. Schrijf het hier van je af, er is niemand die het vervelend vind omdat we allemaal dit moment kennen. En ja sommige van ons komen thuis en hebben er dan nog 1 of 2 zitten maar het verdriet is er niet minder om. Als ik foto's en filmpjes zie van mijn verloren zieltjes doet het ook pijn. Het is de leeftijd die het in dit geval scherp en gemeen maakt ... het is gewoon niet eerlijk.
Je houdt een hoop liefde in je hart over nu, spendeer het rijkelijk aan je kat en ratjes en niet te vergeten aan jezelf
Zelfs al heb je nog fretten zitten dan nog raak je in de war want je routine is ineens anders en dan voel je dat gemis weer...
Geef het tijd en stop niets weg... gooi het eruit meid. Schrijf het hier van je af, er is niemand die het vervelend vind omdat we allemaal dit moment kennen. En ja sommige van ons komen thuis en hebben er dan nog 1 of 2 zitten maar het verdriet is er niet minder om. Als ik foto's en filmpjes zie van mijn verloren zieltjes doet het ook pijn. Het is de leeftijd die het in dit geval scherp en gemeen maakt ... het is gewoon niet eerlijk.
Je houdt een hoop liefde in je hart over nu, spendeer het rijkelijk aan je kat en ratjes en niet te vergeten aan jezelf
Zondag is het alweer een maand geleden, de tijd gaat erg snel.
In die tijd heb ik hier niet stil gezeten, Izzy is erbij gekomen en ik ben gestart aan een nieuw traject.
Afgelopen jaren is hier veel te veel gebeurd, het laatste jaar heb ik daar erg veel last van gehad en het ging allemaal veel slechter. Met Jess ging het niet goed maar met mij ook niet. zo'n 6maanden geleden heb ik hulp gezocht en eindelijk mocht ik afgelopen dinsdag starten met therapie. Het gaat om 3dagen per week voor minimaal 6maanden, wat er daarna komt is dan te bespreken. Na 2dagen kan ik al wel zeggen dat het erg zwaar gaat worden, gister kwam ik behoorlijk gaar thuis en toen was ik toch wel blij dat Izzy er was. Even spelen en aandacht geven, even iets anders.
Op dit soort momenten is het gemis van Jessie het meest, zo'n kleine druktemaker die altijd wel ergens mee bezig is, altijd wel iets op stelten zetten. Ik had stiekem gehoopt dat Jess er nog zou zijn in de tijd dat het weer beter met mij ging maar helaas, net zoals Lea niet heeft mee kunnen verhuizen, maakt Jessie dit niet mee.
Ik ga ervoor om volgend jaar, wanneer de nieuwe pup komt wel weer goed in mijn vel te zitten.
In die tijd heb ik hier niet stil gezeten, Izzy is erbij gekomen en ik ben gestart aan een nieuw traject.
Afgelopen jaren is hier veel te veel gebeurd, het laatste jaar heb ik daar erg veel last van gehad en het ging allemaal veel slechter. Met Jess ging het niet goed maar met mij ook niet. zo'n 6maanden geleden heb ik hulp gezocht en eindelijk mocht ik afgelopen dinsdag starten met therapie. Het gaat om 3dagen per week voor minimaal 6maanden, wat er daarna komt is dan te bespreken. Na 2dagen kan ik al wel zeggen dat het erg zwaar gaat worden, gister kwam ik behoorlijk gaar thuis en toen was ik toch wel blij dat Izzy er was. Even spelen en aandacht geven, even iets anders.
Op dit soort momenten is het gemis van Jessie het meest, zo'n kleine druktemaker die altijd wel ergens mee bezig is, altijd wel iets op stelten zetten. Ik had stiekem gehoopt dat Jess er nog zou zijn in de tijd dat het weer beter met mij ging maar helaas, net zoals Lea niet heeft mee kunnen verhuizen, maakt Jessie dit niet mee.
Ik ga ervoor om volgend jaar, wanneer de nieuwe pup komt wel weer goed in mijn vel te zitten.
Zet hem op meis! Mooi geschreven en goede doelstellingen.
Ik hoop echt dat je er baat bij hebt Nadine en uiteraard ook dat tegen de tijd dat je pup er aan gaat komen ook weer goed in je vel zit
Het zal inderdaad wel zwaar zijn 3 keer per week. Heel veel succes en hopelijk gaat het ook helpen. Natuurlijk mis je kleine Jessie.
Veel succes en sterkte met het verder verwerken van het gemis en alle andere zaken. Ik hoop voor je dat het gaat helpen en zo snel als dat mogelijk is je je weer goed voelt.
Heftig hoor Nadine maar als je er baat bij hebt uiteindelijk is het alles waard. Ik gun je ook al het goede voor de toekomst want je hebt genoeg ellende over je heen gekregen.
Dankje allemaal
Je kunt het hoor Nadine! Zet hem op meid...het zal je soms echt niet meevallen, maar ik ga ervan uit dat je volgend jaar helemaal happy aan je nieuwe pup kunt beginnen. Het wordt voor jouw ook eens tijd om te genieten
Zulke therapieën zijn zwaar inderdaad, maar ik denk dat je erna als een herboren mens weer alles tegemoet kunt gaan. Met jou, Izzy en toekomstig frutzel komt het wel goed denk ik zo!
Zet hem op Nadine! Je kunt het! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en vol goede moed aan een nieuwe pup kunt beginnen
Ik wist niet meer of ik mijn mini Jessie wel eens heb laten zien hier. Toen het vorig jaar zomer zo slecht ging met Jess heb ik al de nodige maatregelen getroffen en zo ook dit aandenken laten maken. Een dame in Canada maakte tijdelijk hele kleine dingen in flesjes.
Iedere trip naar Hanneke, alle dagen dat ze niet thuis was had ik deze bij me. Ook met inslapen en de weken erna reisde deze overal mee heen.
Een goed zicht hoe klein ze is.
Iedere trip naar Hanneke, alle dagen dat ze niet thuis was had ik deze bij me. Ook met inslapen en de weken erna reisde deze overal mee heen.
Een goed zicht hoe klein ze is.
die heb ik nooit gezien! How cute! Wat een lief idee.
Oh, die is zeker cool! En wat lief!!!
Och wat schattig! En inderdaad wel heel erg ieniemienie.
O wat is dat lief en schattig
Haha dan is het toch goed gelukt om het verborgen te houden. @Mette, volgende keer als je hier bent laat ik je het wel zien.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nog nooit gezien, echt heel leuk!
Wow wat een fijn idee dat je je mini Jessie dan toch overall mee naartoe had, hij is heel leuk!