Ahron
Re: Ahron
Nou hij heeft echt goed geholpen, eerst hebben we samen de waterbak gevuld en hij vindt water echt geen enkel probleem.
Daarna heb ik hem geplukt want hij is vreselijk aan het verharen. Dat vond hij iets minder oké en hij nam daarna ook gelijk wraak. Nadat ik de waterbak had gevuld ging ik gelijk even de plantenbak besproeien en aangezien alles gortdroog was heb ik de boel aardig nat gemaakt. Kortom, het was een grote modderpoel geworden en Ahron dacht waarschijnlijk dat een modderbad goed was voor zijn net geplukte vacht en dook midden in de smurrie en begon als een bezetene te graven.
Zo zag die smeerpijp eruit na afloop:
Daarna heb ik hem geplukt want hij is vreselijk aan het verharen. Dat vond hij iets minder oké en hij nam daarna ook gelijk wraak. Nadat ik de waterbak had gevuld ging ik gelijk even de plantenbak besproeien en aangezien alles gortdroog was heb ik de boel aardig nat gemaakt. Kortom, het was een grote modderpoel geworden en Ahron dacht waarschijnlijk dat een modderbad goed was voor zijn net geplukte vacht en dook midden in de smurrie en begon als een bezetene te graven.
Zo zag die smeerpijp eruit na afloop:
Prutbekkie zal je bedoelen.Nadine schreef:Pretbekkie
Hij was ook binnen een mum van tijd schoon, dat is altijd wel grappig bij fretten.
Zo meteen met hem naar Hanneke, heb hem vanmorgen om 7 uur nog wat waltham gegeven want hij moet nuchter zijn om half 12.
Het liep eigenlijk precies zoals we gedacht en ook een beetje gehoopt hadden. Ahron heeft een licht maagprobleem en krijgt nu voor een maand een helicobacterkuur kuur met alles erop en eraan.
Zijn bloedwaarde was iets te laag (4.5 mmol/l) en zijn eosinofielen iets te hoog. Het eerste kan op insulinomen wijzen en de tweede waarde op een voedselallergie maar waarschijnlijk zijn deze waarden afwijkend door zijn maagprobleem.
Daarom gaat hij over een maand terug voor controle en hopelijk zijn die waarden dan weer genormaliseerd.
Hij is wel gelijk geënt want daar vond Hanneke hem niet ziek genoeg voor.
Zijn bloedwaarde was iets te laag (4.5 mmol/l) en zijn eosinofielen iets te hoog. Het eerste kan op insulinomen wijzen en de tweede waarde op een voedselallergie maar waarschijnlijk zijn deze waarden afwijkend door zijn maagprobleem.
Daarom gaat hij over een maand terug voor controle en hopelijk zijn die waarden dan weer genormaliseerd.
Hij is wel gelijk geënt want daar vond Hanneke hem niet ziek genoeg voor.