Hallo!
Hallo!
Dag Allemaal,
Op aanraden van bekende die hier ook zitten en na de kennismaking bij Fret & Welzijn wil ik mezelf hier ook graag melden.
Ik ben Rochelle, woonachtig met mijn vriend en onze beestenbende in Breda. Naast onze 3 honden en 2 katten heb ik momenteel 6 heerlijke apenkoppen rondlopen hier.
Ik ben erg benieuwd hoe het er hieraan toe gaat op het forum en nieuwsgierig naar bekende en (nog) onbekende frettenvrienden
Groetjes!
Op aanraden van bekende die hier ook zitten en na de kennismaking bij Fret & Welzijn wil ik mezelf hier ook graag melden.
Ik ben Rochelle, woonachtig met mijn vriend en onze beestenbende in Breda. Naast onze 3 honden en 2 katten heb ik momenteel 6 heerlijke apenkoppen rondlopen hier.
Ik ben erg benieuwd hoe het er hieraan toe gaat op het forum en nieuwsgierig naar bekende en (nog) onbekende frettenvrienden
Groetjes!
Re: Hallo!
Welkom Rochelle!
Ook van mij welkom hier.
Welkom Rochelle en je woont niet ver uit de buurt van me.
Hey Rochelle, leuk je hier ook te zien
Welkom! Leuk dat je er bent
Hey een stadsgenoot!
Ook van mij hartelijk welkom!
Ook van mij hartelijk welkom!
Welkom Rochelle, leuk je hier te zien, ik heb je toen gezien met je vriend bij Chaimel haar open dag.
Een hele beestenboel bij jou, veel succes ermee !!
Een hele beestenboel bij jou, veel succes ermee !!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Kijk nah! U ook hier
leuk dat je hier ook hebt aangemeld
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Leuk je hier te zien, ik was ook op de open dag bij Chaimel. En ik heb je laatst op TV gezien
Dat is inderdaad een flinke beestenboel! Welkom!