Ahron

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Minka
Aantal fretten: 0

Re: Ahron

Bericht door Minka »

Gelukkig toch wat verbetering. Het is misschien wat teveel geweest wat hij op zijn padje heeft gekregen. Het pad naar jullie was natuurlijk uitstekend, maar voor hem misschien nog niet wetend dat dit toch een echt blijvend padje is. De overgang van verschillende omgevingen is toch wel veel vooral voor een fret als Ahron die echt een mensgerichte fret is en nu wel erg veel wisselingen van mens heeft gezien.
Kick
Aantal fretten: 1

Bericht door Kick »

Het gaat zeker goed komen met die heerlijke slungel hoor ;) Het kost alleen tijd en veel vitamine L :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat denk ik ook hoor Minka, het is hem allemaal even wat teveel geworden. Maar ik geloof ook heilig in een goede afloop. :D
NKW

Bericht door NKW »

Gelukkig gaat even wachten met spelen na het eten dan wat beter :)
yvonne

Bericht door yvonne »

Ik laat BiBi altijd eerst spelen en dan geef ik haar, na een half uurtje ofzo, pas eten. Vooral 's morgens werkt dat goed, 's avonds wordt ze meestal pas actief als ik naar bed wil hahaha.
Ik hoop dat Ahron gaat opknappen nu, alvast sterkte en succes bij Hanneke maandag!
Karen

Bericht door Karen »

Succes vandaag!
Marjan

Bericht door Marjan »

Dank je wel, we gaan zo op weg, het is toch altijd wel weer ruim een uur rijden.
Marjan

Bericht door Marjan »

Het zit Ahron niet mee, hij heeft een haarbal in zijn maag en hij gaat vanmiddag onder het mes. :(
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Ah nee! Wat ontzettend sneu :(
Heel veel succes vanavond!
Kick

Bericht door Kick »

Tja, nu is het wachten op een telefoontje van Hanneke. Er moest eerst een andere fret worden geopereerd en daarna zou ze met Ahron verder gaan. Hopelijk belt ze heel laat in de middag...
Minka

Bericht door Minka »

O nee :???: ik duim voor Ahron.
Marjan

Bericht door Marjan »

Dank, ik zit best in de rats. Aan de ene kant is er wel nu een verklaring voor zijn situatie maar ik vind het zo eng. Hij was inmiddels best wel verzwakt dus ik hoop maar dat hij er weer snel bovenop komt. :(
Mette

Bericht door Mette »

Ai! Dat is echt niet fijn :(. Ben benieuwd wat eruit komt en hoop dat hij er snel weer van op zal knappen. Voor een verstopping ben ik bij Peanut ook een beetje bang :(
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik wilde het ook al niet gelijk roepen in jou topic maar ik moest er ook wel aan denken. :|

We hebben de haarbal al gezien op de foto en die was best groot. Daardoor kon 'ie gelukkig niet doorschieten de darm in maar de maag heeft er flink onder te lijden gehad de laatste tijd.
Ik hoop maar dat de schade beperkt blijft en dat we hem weer snel kunnen ophalen.
Ik mis hem nu al die lekkere knuffelbeer. Hij is zo vreselijk lief en pakt regelmatig met zijn voorpootjes je hand alleen maar om gekriebeld te worden. Heb werkelijk waar nog nooit zo'n fret meegemaakt. :hart:
Minka

Bericht door Minka »

Nog geen nieuws
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik hang net op. :D Hanneke had een spoedgeval tussendoor dus kon mij nu pas bellen.
De operatie is goed gegaan, er zat een best grote en een kleinere haarbal in zijn maag. Die kleinere heeft waarschijnlijk, op momenten dat hij zich rotter voelde, voor de uitgang van zijn maag gezeten.
Hij had alleen een te hoge hartslag tijdens de operatie en had moeite met bijkomen. Dus dat is nog wel even een dingetje, daar houden ze hem even extra goed voor in de gaten.
Hanneke heeft gelijk een stukje van zijn alvleesklier weg gehaald, dit leek eerder een stukje ontstoken weefsel dan een insulinoom maar dit kan ervoor gaan zorgen dat de komende dagen zijn bloedsuiker toch wat omhoog schiet.
Twee dagen moet hij zeker blijven dus op zijn vroegst mag mijn ventje donderdag of vrijdag weer naar huis.
Minka

Bericht door Minka »

Gelukkig de operatie is goed gegaan en goed dat die haarballen weg zijn. Nu duim ik verder voor het herstel. Heftige operatie toch zo te lezen. Arm ventje. :???:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ja inderdaad, ik heb zo te doen met dan lieve manneke. Het zit hem niet mee de laatste tijd. :(
Minka

Bericht door Minka »

Nee inderdaad. :???:
yvonne

Bericht door yvonne »

Ach jeetje ik lees het nu pas....wat een tegenvaller voor Ahron (en voor jullie)
Maar gelukkig is hij nu verlost van zijn haarballen en is in goede handen, ik duim voor een spoedig herstel en dat hij weer gauw naar huis mag!
Plaats reactie