Goed nieuws gelukkig, hij doet het naar omstandigheden goed. Hij voelt zich alleen nog wel erg beroerd, vooral na toediening van zijn medicijnen. Vanavond krijgt hij voor het eerst een beetje voeding, zijn ontlasting zag er goed uit en zijn bloedsuiker was ook goed.
Hanneke vond hem ook een heel erg lieve en relaxte fret maar dat is hij natuurlijk ook.
Agos, die arme Ahron Hij krijgt het wel voor zijn kiezende laatste tijd...
Ik duim dat hij er nu snel bovenop komt en er geen andere rare dingen om de hoek komen kijken. Hij is dan gauw weer lekker bij jullie thuis.
Arme Ahron...BiBi had dat ook na haar operatie, hondsberoerd en daardoor langer dan verwacht moeten blijven.
Zo zielig is dat
Hopelijk gaat hij nu elke dag een beetje beter.
Net weer met Hanneke gesproken, als het herstel zo doorzet zoals nu mag die lieve vent morgen naar huis!
Ik word daar morgenochtend over gebeld dus nu maar hopen dat er geen complicaties optreden.
Nee hoor, bij zo'n operatie neemt Hanneke geen risico. Eerst moet hij weer op eigen kracht willen eten en moet de stofwisseling weer op gang komen zonder bloedingen in het maag/ darmkanaal.
En de kans op complicaties is er natuurlijk ook altijd bij zo'n operatie, wanneer hij alsnog koorts zou krijgen mag hij ook nog niet weg.
En ondanks dat ik hem vreselijk mis en hem zo snel mogelijk thuis wil hebben, ben ik blij dat ze daar best streng in is.
Ahron gaat in principe goed, eet goed, is alert, geen koorts en niet bijzonder misselijk alleen is hij vannacht aan de diarree geraakt en daardoor afgevallen. Daarom wil Hanneke heb eigenlijk nog niet naar huis laten gaan.
Ze gaat vandaag ander voer en medicatie proberen en mocht hij daarvan gelijk opknappen mogen we hem vanmiddag nog halen, anders morgen pas.