Pippa & Kikko
Re: Pippa & Kikko
Gefeliciteerd met Pippa!
Ik kan de foto's ook niet zien, maar het filmpje is leuk Heerlijk als ze zo'n lol met water hebben
Ik kan de foto's ook niet zien, maar het filmpje is leuk Heerlijk als ze zo'n lol met water hebben
Schattig! Voor mij ook alleen het filmpje zichtbaar .
Leuk filmpje hoor.
De linkjes naar de foto's gaan naar Instagram en helaas werken die niet omdat het versleuteld is.
Och... Mja, normaal laad ik foto's anders op, maar er is iets veranderd en ik vind de links niet terug... Daarmee dat ik het op deze manier geprobeerd heb. En mijn computer thuis is gecrashed, ik gebruik nu enkel mijn computer van het werk, maar daar staat geen Flash Player op, dus ik zie zowiezo niets van foto's en filmpjes. Het was een beetje op de wilden boef zeg maar Ik probeer de foto's deze week op een andere manier te laden!
Sorry in elk geval!
Sorry in elk geval!
Heb even een Flickr account aangemaakt
Hier zijn de foto's voor wie ze nog wil zien!
Pippa op de kooi
Pippa kwam even uitrusten bij mij
Pippa met haar birthday-dinner
En Kikko'tje die weer eens kapoenestreken aan het uithalen was. Op de lightbox staat eigenlijk "Rock n Romance", maar de andere letters hebben ze ergens in hun graafbox geduwd en ze zijn niet zo makkelijk terug te vinden
Hier zijn de foto's voor wie ze nog wil zien!
Pippa op de kooi
Pippa kwam even uitrusten bij mij
Pippa met haar birthday-dinner
En Kikko'tje die weer eens kapoenestreken aan het uithalen was. Op de lightbox staat eigenlijk "Rock n Romance", maar de andere letters hebben ze ergens in hun graafbox geduwd en ze zijn niet zo makkelijk terug te vinden
Nope nog niet te zien..
Heb je wel op Voorbeeld geklikt voordat je de posting deed? De foto's zijn helaas niet zichtbaar omdat de linkjes niet verwijzen naar een fotobestand (.jpg of .img). Dus het werkt zo niet helaas...
Ik heb de linkjes geprobeerd te bewerken maar ik krijg het niet voor elkaar. Je zult dus een andere manier moeten bedenken.
Waarom doe je het niet zoals hier beschreven: viewtopic.php?p=69516#p69516" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de linkjes geprobeerd te bewerken maar ik krijg het niet voor elkaar. Je zult dus een andere manier moeten bedenken.
Waarom doe je het niet zoals hier beschreven: viewtopic.php?p=69516#p69516" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok, ik weet het al!
En ja, ik druk altijd eerst op voorbeeld, maar omdat ik de pc van mijn werk moet gebruiken, zie ik zowiezo niets van foto's/filmpjes, vandaar dat ik zei dat het op de wilden boef is momenteel...
Zo, laatste keer, als het nu niet lukt, dan is dat maar zo
En ja, ik druk altijd eerst op voorbeeld, maar omdat ik de pc van mijn werk moet gebruiken, zie ik zowiezo niets van foto's/filmpjes, vandaar dat ik zei dat het op de wilden boef is momenteel...
Zo, laatste keer, als het nu niet lukt, dan is dat maar zo
Goed te zien nu hoor, leuke foto's van je fretje....
Wat een schatje!
Lekker ding
Mooierdje!
Jaaa, nu zien we dat schattige snuitje wel