Reacties
Re: Reacties
Maar iedereen kan een mysterybox aanbieden natuurlijk.
En met dubbelzijdig tape kun je zo'n naambordje bijna overal op plakken. Aan tralies of gaas is het misschien te monteren door er kleine gaatjes in te boren en het op te hangen met haakjes of iets. Moet wel te doen zijn.
En met dubbelzijdig tape kun je zo'n naambordje bijna overal op plakken. Aan tralies of gaas is het misschien te monteren door er kleine gaatjes in te boren en het op te hangen met haakjes of iets. Moet wel te doen zijn.
Ik zie als laatste regel van de veiling:
[*] om te kunnen (aan)bieden moet je een geregistreerd forumlid zijn
Kan deze regel niet vervallen, omdat er al biedingen geweest zijn van mensen die geen geregistreerd forumlid waren.
[*] om te kunnen (aan)bieden moet je een geregistreerd forumlid zijn
Kan deze regel niet vervallen, omdat er al biedingen geweest zijn van mensen die geen geregistreerd forumlid waren.
Tja, dat staat erbij om men erop te wijzen dat je je eerst moet aanmelden om überhaupt wat te kunnen plaatsen of zelf te reageren. Dus ik vind het wel handiger om het te laten staan. Ook al kan het voorkomen dat er iemand eens een keer via via een bod uit wil brengen. Daar zullen we dan ook niet al te streng in zijn. Maar aan de andere kant wil ik er wel min of meer zeker van zijn dat het geen loos bod is en dat ik achter het bod aan zal moeten gaan.
Oke ik las het te letterlijk, ja mijn veiling obsessie.
Niemand toevallig nog een doos met LP's op zolder liggen? Ik zie hier allemaal opruimingen voorbij komen en ik heb zo'n vent die die dingen verzamelt
(en nee, geen Limburgse carnavalskrakers )
(en nee, geen Limburgse carnavalskrakers )
Nee helaas niet, die hebben we er 10 jaar geleden al uitgegooid.
Mijn ouders wel, maar die willen er nog geen afstand van doen denk ik
Met deze nog even openstaande veilingen gaan we zeker over de 600 euro grens heen luitjes, echt geweldig!
En we zijn over de grens van 600 euro heen! Een applausje voor iedereen die dit heeft waar gemaakt!
Ik ga nu de drie opvangen benaderen om aan ieder van hen 200 euro te kunnen overmaken.
Super mensen dat dit toch in een redelijk korte tijd gelukt is. En nu op naar de volgende 600 euro!
Ik ga nu de drie opvangen benaderen om aan ieder van hen 200 euro te kunnen overmaken.
Super mensen dat dit toch in een redelijk korte tijd gelukt is. En nu op naar de volgende 600 euro!
Zo zeg wat goed. Is toch weer een leuke financiële injectie voor de opvangen.
Super. En ik weet dat het niet weinig werk is, dus deze is weer op zijn plaats Marjan!
En al reactie terug van Marianne Boymans van SDF, ik heb de donatie gelijk overgemaakt want dan schijnt ze door een andere actie er nog 33% bij te krijgen.
Oh top!
Ook van Natas al een reactie, die is er ook heel blij mee en kan het goed gebruiken. Ook aan haar gelijk 200 euro overgemaakt.
Chaimel is ook blij, ook daar is het geld al naar over gemaakt.