Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Re: Nannouc, Wousje en Goliath
Ja ze doen het lekker de laatste tijd, gelukkig wel. Het is wel met op- en afgaande lijn af en toe, maar nu zijn ze echt in topvorm.
Noekie loopt keigoed en snel en heeft plezier, Wousje komt echt helemaal los en Gool, tsja die vent gaat zijn eigen gang en vind alles best. Een heerlijke vent, soms topzwaar, maar ja ook dat kent zijn charmes.
Noekie loopt keigoed en snel en heeft plezier, Wousje komt echt helemaal los en Gool, tsja die vent gaat zijn eigen gang en vind alles best. Een heerlijke vent, soms topzwaar, maar ja ook dat kent zijn charmes.
Het zijn heerlijke frutsels! Helemaal geweldig om te zien zoals Wousje en Noekie zo opgeknapt zijn
Nannouc, Wousje en Gool worden nu verzorgd oor mijn dochter, ik ben er even tussenuit drie daagjes.
Ze heeft al laten weten dat het goed gegaan is met de papjes geven, en Gool was er al uit geweest vanmiddag ! Morgen mogen ze er alle drie een tijd uit, ze moet nog even leren om ze te pakken.... Maar die ouwetjes doen niks.
Ze heeft al laten weten dat het goed gegaan is met de papjes geven, en Gool was er al uit geweest vanmiddag ! Morgen mogen ze er alle drie een tijd uit, ze moet nog even leren om ze te pakken.... Maar die ouwetjes doen niks.
Jij hebt drie lieve sullen dus dat gaat wel goed komen.
Gaat helemaal goed komen
Ja echt wel...ze zijn zo lief en makkelijk.
Nannouc heeft wat slecht zijn waltham gegeten toe ik drie dagen weg was. We hielden contact Marleen en ik, ze heeft toen wat meer voedingen op een dag gegeven en dat ging wel beter.
Gisteren en vandaag merk ik niks van minder eten bij hem, hij eet netjes zijn bakjes zoals normaal weer leeg.
Misschien toch gemerkt dat het anders was dan normaal.
Goliath en Wousje hebben niets geks laten zien, die gaan lekker door met alles.
Ik heb een heel leuk speeltje voor ze meegebracht uit Londen, zal er eens een filmpje van maken....
Gisteren en vandaag merk ik niks van minder eten bij hem, hij eet netjes zijn bakjes zoals normaal weer leeg.
Misschien toch gemerkt dat het anders was dan normaal.
Goliath en Wousje hebben niets geks laten zien, die gaan lekker door met alles.
Ik heb een heel leuk speeltje voor ze meegebracht uit Londen, zal er eens een filmpje van maken....
Nannouc heeft je duidelijk gemist die kleine man.
Ja wie weet.
Ik denk dat hij de oefeningen mistte, dat is hij echt gewend te doen, dat is zo leuk.....
Straks gaan we er weer tegenaan samen, even wat trappetjes lopen en de steile wand.
Ik denk dat hij de oefeningen mistte, dat is hij echt gewend te doen, dat is zo leuk.....
Straks gaan we er weer tegenaan samen, even wat trappetjes lopen en de steile wand.
Nannouc heeft je inderdaad gemist of zijn trainingsmaatje dat kan ook
Waar blijft dat filmpje
Waar blijft dat filmpje
Nannoucje is gewoon echt aan jou gewend en heeft je gemist! Gelukkig was het maar voor eventjes en kan hij zich nu opmaken voor pittige training sessies
Dat ene filmpje is er nog niet, ik heb wel een ander filmpje gemaakt, vanmiddag even lekker de tuin in geweest met Goliath !
Ik kon alleen nergens zijn eigen harnasje en koordtuigje vinden, die zijn spoorloos..... gelukkig had ik deze nog liggen, maar waar die van hemzelf gebleven zijn ?
Ik kon alleen nergens zijn eigen harnasje en koordtuigje vinden, die zijn spoorloos..... gelukkig had ik deze nog liggen, maar waar die van hemzelf gebleven zijn ?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Leuk filmpje!
Kijk 'em rennen!
Hij loopt met z'n achterpoten net zo te zwalken als Max.
Hahaha...hij heeft er flink de pas in zeg
heerlijk zeg!
Zwalken......Marjan schreef:Hij loopt met z'n achterpoten net zo te zwalken als Max.
Dat is perfecte spierbeheersing van de achterhand !!
Ik heb hier alles afgezocht maar zijn harnasje en tuigje zijn nergens te vinden. Waar laat je nu zoiets he....?
Laatst wel de kooien helemaal een grote beurt gegeven en toen heb ik ze van het haakje gehaald waarmee ze aan de kooi hangen maar waar ze nu toch zijn ???
Hier dan Nannouc met het nieuwe speeltje.... ze vinden het echt leuk, goed voor de extra vetrolletjes want ze blijven er maar achteraan sjokken....
Misschien zijn ze door de katten gearresteerd.
Leuk filmpje, alleen wel cavia-mishandeling die schop tegen die bal.
Leuk filmpje, alleen wel cavia-mishandeling die schop tegen die bal.