Vragen en opmerkingen
Re: Vragen en opmerkingen
Dus die nieuwe smileys vallen wel in de smaak zo te zien.
Yeah...echt wel
Hahaha fantastisch!
Echt super hoor
Even snel. Ik zie bij de lijst met dierenartsen nog Rens staan uit Breda. Hij is vorig jaar kerst (jaar ervoor, 2015?)
helaas overleden.
Dit berichtje mag erna weer weg, maar denk ik post het even
helaas overleden.
Dit berichtje mag erna weer weg, maar denk ik post het even
Ok, thanks!
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar op de website van de frettenvraagbaak bij de links staat h'Onderdak, die bestaat niet meer.
Ok, thanks. Ik zal het verwijderen.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Er staat het volgende bij PB's bij mij...
Heb een hoop zooi weggegooid maar het blijft er staan. Ook constant de melding boven aan het forum dat er 2 nieuwe berichten zijn blijft dus staan:
Er worden 2 privéberichten achtergehouden omdat de map vol is.
Geef alle ingehouden berichten vrij… Ze zullen in de opgegeven map worden gesorteerd zodra er voldoende ruimte beschikbaar is.
Heb een hoop zooi weggegooid maar het blijft er staan. Ook constant de melding boven aan het forum dat er 2 nieuwe berichten zijn blijft dus staan:
Er worden 2 privéberichten achtergehouden omdat de map vol is.
Geef alle ingehouden berichten vrij… Ze zullen in de opgegeven map worden gesorteerd zodra er voldoende ruimte beschikbaar is.
Je moet er ff op klikken om de vrij te geven.
- Helen
- Contacteer:
*zoekt smiley met suffe uitdrukking *
Thanks Mette
Thanks Mette
Mooi dat het is opgelost
En ik gooi deze er mar weer even in anders hou je dat probleem.
Marjan schreef:Ik denk dat je even in je gebruikerspaneel bij opties moet instellen dat als de map vol is, de oudste berichten moeten worden verwijderd. Die staat standaard op "accepteer geen nieuwe berichten totdat er voldoende ruimte beschikbaar is"
De maximale hoeveelheid pb's die worden opgeslagen staat hier ingesteld op 50 stuks.
Mocht je berichten willen bewaren kun je daarvoor mappen aanmaken.
- Helen
- Contacteer:
heb ik ook gedaan nu.... je hoeft berichten immers niet eeuwig te bewaren hahaha!
Zonder reden is ineens mijn avatar niet meer toegestaan, er stond een plaatje (ipv Bibi) dat er geen foto's van andere pagina's geplaatst mocht worden? Dus ik netjes verwijdert, nieuwe gemaakt, binnen de afmetingen...
Maar krijg hem met geen mogelijkheid geaccepteerd!
Blijft aangeven dat ie te groot is, terwijl het netjes binnen de maten is (voor zover mijn laptop dat zegt).
Any help?
Maar krijg hem met geen mogelijkheid geaccepteerd!
Blijft aangeven dat ie te groot is, terwijl het netjes binnen de maten is (voor zover mijn laptop dat zegt).
Any help?
NVM! Het is gelukt via Helen's photobucket.
Maar het blijft vreemd dat het niet eens de embedding was, maar dat het forum zelf bleef aangeven dat het formaat te groot bleef. Maar ze staat er weer voor nu, dus all is well!
Maar het blijft vreemd dat het niet eens de embedding was, maar dat het forum zelf bleef aangeven dat het formaat te groot bleef. Maar ze staat er weer voor nu, dus all is well!
Niet meer dus