Mila (deel 3)
Re: Mila (deel 3)
Dat zijn die blikjes van Chaimel?
Ja klopt maar ik had de blikjes al een paar weken in huis. Mila deed tot nu toe moeilijk, maar vandaag ben ik streng.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Hier doen de fretten ook moeilijk, de katten aan de andere kant vinden het heerlijk
Hier een alleseter, die zie ik zelfs spinnen van de vloer eten en regelmatig de vloer aflikken Blikjes, brokjes, vleesbrij; hij kan niet alles verdragen maar dat weerhoudt hem er niet van om het op te eten als ik toch weer eens wat nieuws durf te proberen.
Maar ik ben wel heel nieuwsgierig waarom je van de brij naar de blikjes kip bent gegaan? Wel fijn dat ze ze een beetje wil eten, dat scheelt weer
Maar ik ben wel heel nieuwsgierig waarom je van de brij naar de blikjes kip bent gegaan? Wel fijn dat ze ze een beetje wil eten, dat scheelt weer
Ik wil het liefst Mila op vlees hebben. Door de middenoorontsteking eet ze moeilijk. Dus ik dacht dit is kip in blik en dus vlees en het is ook makkelijk te blenderen.NKW schreef:Maar ik ben wel heel nieuwsgierig waarom je van de brij naar de blikjes kip bent gegaan? Wel fijn dat ze ze een beetje wil eten, dat scheelt weer
Van de week doe ik weer een kip dag, zodat ze er aan gewend raakt.
Vrijdag ga ik weer brokkenvbrij blenderen en dan met meer Ziwipeak.
Ach ja het houdt me van de straat bezig zijn met de papjes van Mila.
Oke, ja snap ik. Het houdt je bezig hè, hier ook nog druk met die beestenbende van mij. De ene poedertje van dit, de ander mengseltje van dat... Ooh is het alweer 10 uur?
De geblenderde kip gaat er zonder problemen in nu. Ze eet het nu helemaal zelf op. Weer een stapje verder qua voeding.
Morgen weer aan de brokkenbrij en starten met de laatste 4 dagen antibiotica.
Morgen weer aan de brokkenbrij en starten met de laatste 4 dagen antibiotica.
Super dat ze dat wil eten.
Brave meid!
Dat is makkelijk gegaan
Brave Mila!
Brave Mila!
Ze heeft denk ik door, dat zachte voeding toch makkelijker naar binnen gewerkt kan worden.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Uiteindelijk krijgen ze toch een keer honger en dan gaan ze meestal wel om.
Fijn dat ze het nu wel goed eet
Mila heeft ook haar ups en downs. Nu gisteren had ze een goede dag en ik hoop dat het door het nieuwe voer komt. Vanmorgen stond ze me ook met heldere oogjes op te wachten.
Verders zit ze prachtig in haar vacht en is ze goed op gewicht. Ze weegt nu 900 gram. Ze heeft haar winter gewicht al bereikt. Ze mag niet meer gaan wegen. Dus regelmatig zet ik haar op de weegschaal.
Ze krijgt nu alleen zo af en toe nog een baby muisje of fuzzies uit eigen kweek. Grotere muisjes gaat niet meer.
Dit is ook de reden waarom ik zo met haar voeding bezig ben.
Verders zit ze prachtig in haar vacht en is ze goed op gewicht. Ze weegt nu 900 gram. Ze heeft haar winter gewicht al bereikt. Ze mag niet meer gaan wegen. Dus regelmatig zet ik haar op de weegschaal.
Ze krijgt nu alleen zo af en toe nog een baby muisje of fuzzies uit eigen kweek. Grotere muisjes gaat niet meer.
Dit is ook de reden waarom ik zo met haar voeding bezig ben.
Zou super zijn wanneer ze zo snel en goed reageert op het nieuwe voer.
Dat klinkt goed, mooi zeg!
Vandaag gaat het ook nog steeds goed. Ze kijkt nog steeds helder naar me en heeft niet plat gelegen. Hopelijk blijf ik dit zien en is het niet een opleving.
Het papje gaat er goed in. Het is dus mogelijk om een eigenwijze fret op andere voeding te krijgen.
Het papje gaat er goed in. Het is dus mogelijk om een eigenwijze fret op andere voeding te krijgen.
Nou dan hou ik ook nog even hoop.
Nou zeg hoe ouder mila wordt hoe minder volgers Mila heeft. ik zat zo terug te scrollen en het viel me op.