Lenn, Eller, Mhysa, Patou, Koda, Fé en Raisin
Re: Lenn, Eller, Mhysa, Patou, Koda, Fé en Raisin
Jup ze ziet mijn onderarm en hand als een soort hengel waar ze in kan springen en lekker gek mee kan doen .
Kang blijft eenmooie vent
Kang is een leukerd hoor...en Raisin is gewoon koekoek
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Wahahaha! Ja die kleine is knettergek en vol met kortsluiting in het kopje
Best stil aan mijn zijde op de veilingspulletjes na, omdat het rete-druk is momenteel. Mijn zus is aan het verhuizen (die had allerlei spulletjes over dat ik zei kom er maar mee; voor het goede doel), ik moet vaak op mijn neefje oppassen daardoor, en heb momenteel maarliefst 5 extra kooien met fretten. Flink aanpoten dus met alle loslooptijden en zorg. Ik ben blij dat ik een glassboard heb om de voeding op bij te houden wie wat wanneer heeft gekregen, anders zou ik gek worden nu .
Oh klinkt idd superdruk Suc6 met alle monstertjes en veel plezier met ze!
Dank! Nog even aanpoten geblazen.
Dat klinkt zeker druk Mette! Ik moet er niet aan denken
Heel herkenbaar die frettendrukte momenteel ...nog even door buffelen.
Wel gezellig om je neefje regelmatig even over de vloer te hebben!
Wel gezellig om je neefje regelmatig even over de vloer te hebben!
Ik moet er ook niet aan denken maar het hoort er even bij . Wel de knop omzetten soms om bij zinnen te blijven.
Gisteren een grote schoonmaak gehad in de losloopruimtes en kooien. Heerlijk! Ik ben gezwicht en heb Raisin een poepbak op haar plateau boven gegeven. Dat is de enige plek waar ze steevast volhoudt dat daar ook plas en poep behoort te liggen. Mogelijk omdat er nog een 3e deel boven haar zit en ze toch duidelijk wil maken voor indringers die daarvandaan zouden kunnen komen, dat zij daar woont . Prima, maar na zoveel weken het telkens opruimen en kijken of ik haar toch omlaag kan forceren, dus toch gezwicht om dat dan wel even op de poepbak te laten doen door haar . Ook de wand achter haar is weer even lekker in het sop gezet gisteren dus nu maar duimen dat het schoon blijft. Het is zo'n hoge poepbak (normale breedte, niet heel diep) dus past makkelijk op het plateau en kan bovendien vastgesnoerd, wat bij Raisin op een plateau bovenin de kooi wel nodig is. Daar moet anders onder gelegen worden en bouncend met die pootjes, jullie kennen het wel . Ben benieuwd hoe ik het na werk aantref.
Voor Lenn moet ik deze week ontlasting verzamelen en naar Utrecht laten opsturen vanuit een dierenarts hier in de regio, die het dan naar Hanneke kan sturen. Was even zoeken welke dierenarts met Utrecht kon samenwerken (men doet of Utrecht, of Duitsland, of alle 2) maar ik heb er 1. Eind vorige week het potje opgehaald en morgen of woensdag even kijken of het me lukt een verse te pakken te krijgen.
Lenn heeft al tijden gekke ontlasting namelijk en daarom ging hij laatst even mee naar Hanneke. Hij valt echter niet af, ziet er goed uit, is blij, geen andere symptomen dus het is puur en alleen die ontlasting. Dat hij een kuurtje moet om bacteriën er even uit te halen is duidelijk, maar eerst doen we nog even een uitgebreid bacteriologisch onderzoek om hopelijk zeker te weten wat er nu precies in zit.
De rest van de snuiten gaan lekker . Ik duim elke dag dat de hoeveelheid regen wat uit blijft zodat ik de buitenren ook als losloopruimte kan gebruiken, maar sinds gisteren wil het gelukkig weer.
Voor Lenn moet ik deze week ontlasting verzamelen en naar Utrecht laten opsturen vanuit een dierenarts hier in de regio, die het dan naar Hanneke kan sturen. Was even zoeken welke dierenarts met Utrecht kon samenwerken (men doet of Utrecht, of Duitsland, of alle 2) maar ik heb er 1. Eind vorige week het potje opgehaald en morgen of woensdag even kijken of het me lukt een verse te pakken te krijgen.
Lenn heeft al tijden gekke ontlasting namelijk en daarom ging hij laatst even mee naar Hanneke. Hij valt echter niet af, ziet er goed uit, is blij, geen andere symptomen dus het is puur en alleen die ontlasting. Dat hij een kuurtje moet om bacteriën er even uit te halen is duidelijk, maar eerst doen we nog even een uitgebreid bacteriologisch onderzoek om hopelijk zeker te weten wat er nu precies in zit.
De rest van de snuiten gaan lekker . Ik duim elke dag dat de hoeveelheid regen wat uit blijft zodat ik de buitenren ook als losloopruimte kan gebruiken, maar sinds gisteren wil het gelukkig weer.
Hopelijk gaat de extra poepbak werken voor Raisin.
Hopelijk komt er niets engs uit Lenn's poeponderzoek.
Hopelijk komt er niets engs uit Lenn's poeponderzoek.
Raisin rules!
Wat een poepverhaal zeg...
Maar Raisin is gewoon de baas in haar kooi ....en er buiten
Ik duim dat je snel weet wat er precies speelt bij Lenn en er gericht behandeld kan worden.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Mette ik kom echt niet meer bij, Raisin bepaalt zelf wel waar die poepbak moet staan hoor, niet jij! Jij bent haar slaaf, dat weet je toch?!
Spannend met Lenn, hopelijk geen enge dingen. Wel fijn dat hij het verder goed doet!
Spannend met Lenn, hopelijk geen enge dingen. Wel fijn dat hij het verder goed doet!
Nou er lag welgeteld 1 korrel naast bij Raisin! Dat ging dus wel goed. Van die plantenbindertjes gebruiken (waarvoor al 2x 2 gaatjes zaten in die poepbak) is echt perfect. Het lukt haar blijkbaar ook niet om er nog goed bouncend onder te gaan liggen. En we kennen fretten, dus na een paar dagen is de lol er toch vanaf, zeker als het niet lukt . Ben benieuwd of ze hem zal gaan gebruiken of nu denkt "mijn hoekje is bezet" en toch naar beneden wandelt .
Morgenvroeg moet ik om 11:15 bij de dierenarts in de buurt zijn dus wat langer thuis van werk. Dan heb ik mooi even tijd om een vers gedraaide van Lenn op te vangen hoop ik .
Morgenvroeg moet ik om 11:15 bij de dierenarts in de buurt zijn dus wat langer thuis van werk. Dan heb ik mooi even tijd om een vers gedraaide van Lenn op te vangen hoop ik .
Pateaubak ook in gebruik genomen inmiddels en werkt keurig