Reacties
Re: Reacties
Toch nog een die oplet Helen.
Ik heb het aangepast. 

Ik voel me echt een sufferd maar ik volg er helemaal niks van 

- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Wahahaha! En die is niet eens in de veiling gedaanMarjan schreef:Toch nog een die oplet Helen.Ik heb het aangepast.

Lekker hoor gehakte fret :-p
Oh nee, ik eet geen vlees meer

We hebben toch alweer ruim 200 euro opgehaald met de veiling! Maar dat kan altijd meer natuurlijk dus kom op met jullie spullen, er ligt vast nog wel wat leuks hier en daar te wachten op een nieuwe eigenaar! 

Gaat goed zo. 

Lekker!
Ik blijf mijn best doen dingetjes te vinden.

Super Mette!
Nadine, zou jij ook niet wat in de veiling gooien?

Nadine, zou jij ook niet wat in de veiling gooien?
Marjan schreef: Nadine, zou jij ook niet wat in de veiling gooien?
Klopt! Helaas zijn ze nog niet binnen.
De maker heeft een aantal frettenshows tussendoor en moet daarvoor haar voorraad op peil houden, hopelijk komen ze snel.
Oh vandaar, dan nog maar hel (on)geduldig wachten. 

Is er vraag naar een eenpersoons steengrill? Anders gaat die naar de weggeefwinkel. Maar als jullie denken dat er bieders voor zullen zijn dan zal ik m wel meenemen naar Amersfoort.
Geen idee maar je kunt hem altijd gewoon in de veiling gooien, zie je vanzelf of er belangstelling voor is. 

Ik zal weer wat serieuzer veilingen dichtgooien na een week wanneer er helemaal niet op geboden wordt, zoals we afgesproken hadden. Ik zal daar niet altijd meer melding van maken in het bewuste topic omdat anders deze topics weer onnodig naar boven worden gekickt. Dus dit is zeker niet ondankbaar bedoeld, uiteraard wordt elke inbreng in de veiling telkens enorm gewaardeerd! 

Ik zet morgen nog Ziwipeak brokjes (dichte verpakking) in de veiling voor een schappelijk prijsje.
Oh, als het de lams variant is dan is Shaes blij! 

O dan zet ik de lam versie erin. Ik heb allebei de smaken nog namelijk. 

Super! *rent naar de veiling*
Dan gaan de vlaggetjes en de hoed naar de weggeefwinkel, er is vast iemand die er blij van wordt.