Jubileum Frettenstichting, 18 mei 2013
Re: Jubileum Frettenstichting, 18 mei 2013
Het ziet er erg proffie uit hoor, worden de boekjes ook op het frettensymposium verkocht?
Daar heb je Actions voor in Photoshop Of de kleur van je achtergrondlaag aanpassen en die als template gebruiken. Hoe dan ook, je hebt eer van je werk!Birgit schreef:ik hou helemaal niet zo van Photoshop, maar de achtergrond was te donker. En dan moet je 26 keer hetzelfde bewerken.. dat is best saai
Ik ga er vanuit van wel, het is een uitgave van de Frettenstichting en zij zijn er ook bijMarjan schreef:Het ziet er erg proffie uit hoor, worden de boekjes ook op het frettensymposium verkocht?
@Kick, ik weet wel dat het bestaat, maar ik begon vol goede moed op de handmatige manier. Maar bij nummer 16 ofzo was ik het wel zat.. dus ik heb er wat dagen voor uitgetrokken. Al was dat misschien wel sneller geweest.
Ach, anders ga je je toch maar vervelen. En ik denk dat ik wel een boekje aanschaf wanneer in november ook worden verkocht.
Dat ziet er leuk uit ! Altijd leuk en leerzaam om te hebben frettenboekjes.....
Ik zit te denken of er ook foto's van fretten van jullie on staan, maar volgens mij alleen van Nanja haar fretten. En die van mij dan
Maar het is een leuk boekje geworden! Ik heb vooral de opmaak en redigeren gedaan, ook erg leuk. Hij wordt overmorgen dus gepresenteerd.
Maar het is een leuk boekje geworden! Ik heb vooral de opmaak en redigeren gedaan, ook erg leuk. Hij wordt overmorgen dus gepresenteerd.
Geen fretten van ons, tssss..............
Dat zie je ook duidelijk dat die van jou hand is. Dan moet het wel een leuk boekje zijn verder.Birgit schreef:Maar het is een leuk boekje geworden! Ik heb vooral de opmaak en redigeren gedaan
Nou ik moet zeggen dat de quotes die erin staan, die zijn van Monique (kennen jullie denk ik niet..?) en die zijn zo grappig. Vooral de muis die ze wilde ontdooien in de magnetron. Cordula (eerste auteur) schrijft ook heel toegankelijk. Zij kwam bij Betje fretten halen en had al wat boeken geschreven. Zij is dus schrijver en dat zag ik terug in de teksten. Ik heb vooral wat dingen aangevuld uit de praktijk. Monique heeft de medische hoofdstukken gedaan. Dus het vulde elkaar lekker aan .
Ziet er uit als een leuk boekje
Birgit, is het een idee even een eigen topic te openen m.b.t. dit boekje in het forum "Websites, links en frettennieuws" met wat meer informatie hier over, plaatje(s) ervan, de prijs, verzendkosten en hoe men dit boekje eventueel kan bestellen na zaterdag?
Ja prima! Dat wordt dan na het weekend, want ik denk dat ik ook degene ben die straks het boekje bij de FS op de website zet
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Kick schreef:Geen fretten van ons, tssss..............
Leuk hoor!
Trouwens, maakt er iemand foto's? Ik ben wel benieuwd naar een leuke rapportage
Ik twijfel een beetje om mijn camera mee te nemen. Die is zo groot en log. Misschien wel een goed idee om de kleine camera mee te nemen, dat is ook leuk voor het beeld
Precies, gewoon een leuke sfeer impressie
Dat zou heel leuk zijn. Ik kan niet gaan
Wij ook niet, vandaar