De Frettenvraagbaak Quiz
Re: De Frettenvraagbaak Quiz
Yes, toch weer alles goed . Toch wel leuk om even mijn antwoorden bij te houden en terug te kunnen kijken.
Mocht iemand nog willen weten wat de gegeven antwoorden waren, stuur me dan een pb en dan kijk ik het voor je na
Iedereen hier had het goed dus zijn de antwoorden bekend.
Oh ja!
Toch niet als je vergeten bent welk antwoord je had genoteerd?
Wel hoor, iedereen hier had de goede antwoorden gekozen dus D, C, A, C.
Gelukkig wel alles goed.
Waar komt dat spel vandaan als ik vragen mag?
Vind m nog steeds heeel vet!
Waar komt dat spel vandaan als ik vragen mag?
Vind m nog steeds heeel vet!
Ik geloof dat Mayke het ergens op de kop heeft getikt maar waar, geen idee.
Komt uit Rusland, net als het kaartenspel. Ik zal je even appen Lineke.
De winter quiz 2017 was de laatste, de lente quiz slaan we maar even over en misschien binnenkort een nieuwe zomer quiz.Nikkie schreef: Even vraagje: ik was een tijdje Off - en heb dus alles gemist.weet iemand of de lente quiz al is geweest? En of er een zomer quiz komt?
Ik heb de afgelopen dagen alle verhaaltjes gescheckt dus daar ben ik terug mee mee.
Maar de quizzen vind ik nergens
Iemand die me kan helpen?(ik test mijn fretties-kennis graag en zo kom ik weer van alles nieuw te weten!)
Danique
Het maken van een quiz kost erg veel tijd en we zijn op dit moment allemaal erg druk met allerlei andere dingen. Maar leuk om te horen dat de quizzen op prijs worden gesteld!
Ik heb je vraag wel even naar het juiste topic verplaatst, die hoorde niet thuis in iemand zijn dagboek.
Binnenkort een nieuwe quiz mensen! Met weer een erg leuke prijs dus hou het forum in de gaten.
De nieuwe quiz staat er.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ingevuld!
*wildatshirtnatuurlijkwelwinnen*
*wildatshirtnatuurlijkwelwinnen*
Ik zag het.
Oh my... ik loop hier op vast. De fretteervraag vind ik gewaagd, want er zit ook een vooroordeel tussen waarvan ik mag hopen dat hij niet als waarheid wordt aangezien (zat fretteurs kennende die het absoluut niet zo zien en diegene die dat wel doen hebben hele andere belangrijkere redenen). Dat is echter niet mogelijk want hij zit als juist tussen alle 4 de antwoorden.
Bij twijfel gewoon de informatie aanhouden die, in dit geval, op de Wiki staat. Zoals al vaak gezegd, alle antwoorden zijn op de Wiki of het forum terug te vinden.
Dat hij juist is is al bekend , maar vond het toch wel een dingetje om door te geven.
Ingevuld. Nu hopen dat ik niet vergeet dat ik dat al gedaan heb.
Ik ga zsm meedoen! Alleen wil ik niet winnen