Mila (deel 3)
Re: Mila (deel 3)
Ik heb deze gehaald, maar ik vermoed toch de verkeerde:
https://www.kruidvat.nl/vaseline-advanc ... /p/3824955" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.kruidvat.nl/vaseline-advanc ... /p/3824955" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee, die zou ik niet geven inderdaad. Begrijp van een andere site, https://www.byaranka.nl/vaseline-intens ... lly-cream/" onclick="window.open(this.href);return false; dat dit een crème is met 30% pure witte vaseline en verder zit er van alles doorheen zoals vitamine E. Op de achterkant zie ik een heel riedeltje van ingrediënten terwijl het gewoon uit 100% vaseline moet bestaan.
Dacht ik ook, dan gebruik ik het maar voor mijn eigen tere huidje en ga ik morgen de juiste vaseline kopen.
Bij de apotheek kun je vaak pure vaseline in een tube krijgen. Is makkelijker te doseren vind ik, net als pasta direct uit de tube.
Succes vandaag met Mila bij Hanneke Minka.
Dank je
Van mij ook
Voor een chronische fret doet ze het best wel goed en dat bevestigde de uitslagen ook. Hanneke gaf dat ze graag een bloedonderzoek wilde doen vooral voor de eosinofielen en dat wilde ik ook graag. Mila heeft dus een urineonderzoek en bloedonderzoek gehad,
Ze was gevoelig op de nieren, maar dat was ze de vorige keer ook al.
Hier het uitslagen lijstjeL
WBC 4,0 (was vorige keer >9.0 en nu goed)
Eosinofielen 0.3 (was voirge keer 15.3. Dus dit was een hele verbetering en deze waarde is goed)
gH 6,5 (Was vorige keer 7. Hanneke ziet liever 6 maar dit was ook goed)
albumine 33 (was vorige keer 29)
gamma-GT 22.0 (dit is iets verhoogd. Nog niet ernstig, maar in de gaten houden ivm gal)
Ik ben dus dik tevreden met de urine en bloeduitslagen en Hanneke ook. Het bevestigde wat ik momenteel ook aan Mila zie. Ze blijft chronische maar dat wist ik al. Over een half jaar terugkomen als er in de tussentijd niets veranderd.
De medicijnen die ze nu heeft moet ik blijven geven dus ik heb gelijk voorraad ingeslagen.
Hanneke was ook nieuwsgierig naar de blikkenbrij en vroeg me of ik wat extra info naar haar wilde sturen hoe ik het klaar maak en de hoeveelheid die ik geef aan Mila en info over de blikjes.
Ze was gevoelig op de nieren, maar dat was ze de vorige keer ook al.
Hier het uitslagen lijstjeL
WBC 4,0 (was vorige keer >9.0 en nu goed)
Eosinofielen 0.3 (was voirge keer 15.3. Dus dit was een hele verbetering en deze waarde is goed)
gH 6,5 (Was vorige keer 7. Hanneke ziet liever 6 maar dit was ook goed)
albumine 33 (was vorige keer 29)
gamma-GT 22.0 (dit is iets verhoogd. Nog niet ernstig, maar in de gaten houden ivm gal)
Ik ben dus dik tevreden met de urine en bloeduitslagen en Hanneke ook. Het bevestigde wat ik momenteel ook aan Mila zie. Ze blijft chronische maar dat wist ik al. Over een half jaar terugkomen als er in de tussentijd niets veranderd.
De medicijnen die ze nu heeft moet ik blijven geven dus ik heb gelijk voorraad ingeslagen.
Hanneke was ook nieuwsgierig naar de blikkenbrij en vroeg me of ik wat extra info naar haar wilde sturen hoe ik het klaar maak en de hoeveelheid die ik geef aan Mila en info over de blikjes.
Goed bezoekje! Eindelijk ook wat goed nieuws
Nou inderdaad, dat is niet verkeerd.
Ik was echt blij verrast met de uitslagen. Het lukte Hanneke trouwens niet om alleen Mila te enten. Mila had het echt gehad met Hanneke na de onderzoeken. Met behulp van Jeffrey is het gelukt. Na het geknijp van Hanneke en voor het bloedonderzoek vluchtte Mila al in mijn jas gelijk in mijn mouw. Ik moest mijn Jas uit doen om haar daaruit te plukken.
Hanneke zei ook om vaseline te geven ivm haarballen, maar ik ben al voorbereid.
Hanneke zei ook om vaseline te geven ivm haarballen, maar ik ben al voorbereid.
Och wat zielig is dat he wanneer ze de veiligheid van je nek of jas opzoeken. Ik heb altijd zo met ze te doen.
Ah dat ge-onderzoek altijd; kan me voorstellen dat geen enkel wezentje dat fijn vindt. Maar heel mooi dat de uitslagen goed waren Goed nieuws is altijd superfijn!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Ja ken dat, Ukkie, zo groot als hij is kruipt ook als een klein kind tegen je aan en zie hem dan maar eens los te krijgen!
Ze heeft me een paar dagen niet aangekeken. Dat zal nu ook wel minder gaan worden, dat ze me nog aankijkt. Ze begint steeds meer winter gedrag te vertonen. Ze is ook alweer langs de muren aan het racen. In de zomer doet ze dat niet. Alleen in deze periode,
Ze blijft een heel apart schepseltje hoor.
Nou ik herken er idd ook wel een en ander van in, in mijn eigen monstertje... Succes met de winterperiode met haar, gelukkig komt na de winter het voorjaar weer
Ik heb vanmorgen echt in een deuk gelegen met mijn kleine muppet. Ik had een klein bakje Waltham weggezet en een bakje Ziwipeak. Volgens mij ging de gedachtegang van Mila zo vanmorgen:
O lekker Waltham smikkel, smikkel.
O daar staat ook een ander bakje met blikkenbrij smikkel, smikkel,
O maar Waltham is ook lekker smikkel, smikkel
Potjandoire ik kan niet kiezen want dat blikkenbrij is ook lekker smikkel, smikkel
Ze ging van het ene bakje naar het andere en weer terug. Wel tot 4 keer toe. Uiteindelijk waren allebei de bakjes leeg.
O lekker Waltham smikkel, smikkel.
O daar staat ook een ander bakje met blikkenbrij smikkel, smikkel,
O maar Waltham is ook lekker smikkel, smikkel
Potjandoire ik kan niet kiezen want dat blikkenbrij is ook lekker smikkel, smikkel
Ze ging van het ene bakje naar het andere en weer terug. Wel tot 4 keer toe. Uiteindelijk waren allebei de bakjes leeg.
Hahaha, hoezo lastig keuzes maken? Zie het helemaal voor me!