Minka schreef:Dat had ik ook bij mila die is ook 100 gram aangekomen, maar dat mag van mij want ze zit nu aan haar winter gewicht.
Ja probleem is alleen dat zijn wintergewicht echt max. 1700 is... Dat was vorig jaar met z'n eerste winter en 1650 voelde hij zich heel goed bij en vond m er ook heel mooi uitzien; wel wat winterspek maar niet te zegmaar.
Hij is nu weer als een wervelstorm de boel aan het verbouwen hier
Ja he? Vind hij nou ook Sukkel verbouwt ook altijd graag de plek waar het trapje van zijn kooi op de bovenverdieping aansluit; heeft meer dan eens dat hij het voor elkaar krijgt dat hij dan vastzit op één verdieping
Kick schreef:Ik heb al een tijdje geen foto's van hem gezien...
Ooh ja, ik weet het... Ik ben de oplader van mijn camera kwijt Ik heb een heel weekend geen afspraken staan dus ik zal even de boel hier overhoop halen om te kijken of ik hem nog kan vinden. Anders wordt het mss toch een nieuwe kopen binnenkort
Maar ik kan je verzekeren dat hij nog net zo knap en lief en schattig is als op de foto's van klein jaartje terug hoor
Het is geen telefoon, maar een fotocamera. Ik heb al heeeel lang geen smartphone meer Ik zal anders even aan m'n broertje of zusje vragen of die mss voor even hun smartphone willen afstaan zodat ik jullie tevreden kan stellen
Maar een lader kan toch ook niet zomaar verdwenen zijn?? Ik ben de enige hier die zo'n lader heeft en nodig heeft dus hij moet ergens zijn...
Nou de kooi zal-ie niet inliggen, maar dan zal ik ff gaan checken op andere plekjes waar hij graag spullen verstopt (onder de tv-kast bijv.). Lijkt me niet hoor, wordt regelmatig onder gezogen en gedweild en hij is al ruim een maand (of zelfs nog langer volgens mij ) kwijt.