Hallo!!!
Hallo!!!
Hallo mede frettenliefhebbers!
Ik ben Danique en ik ben 12 jaar oud.
Volgens mij ben ik hier 1(of de jongste) fretjes-aanbidder op dit forum,
maar wat maakt leeftijd uit?! Het allerbelangrijkste is hier dat je van furreto's houd!
Of course hangt mijn kamer helemaal vol met onze kleine boefjes. Wat had je ook verwacht?
Ik ben een tijdje geleden geregistreerd op dit gezellige forum. Maar omdat mijn school (ik woon in Belgie) weer begon was ik een tijdje offline. Maar nu ben ik er weer en vond ik het hoognodig tijd om mezelf even voortestellen!
Zoals ik al eerder zei, is mijn naam Danique. (Tadaaa, verassing! ) En ik heb heeeel jammer genoeg GEEN fretje(s) .
Hopelijk na lang smeken en mijn ouders informeren mag ik heel misschien een fretje! Dan zou mijn grote droom uitkomen!! Helpen jullie dan mee voor een naam?
Wat diereninformatie over mij: ik heb 2 katten en 2 paarden. En ben best wel profesioneel op dierengebied.(Al vind ik dat zelf ook wel )
Ik kijk naar uit om al jullie verhalen van onze pluizige vriendjes te lezen! Of mij te informeren op de wiki en co.
Alvast dankjewel!!!
Groetjes Danique
Ik ben Danique en ik ben 12 jaar oud.
Volgens mij ben ik hier 1(of de jongste) fretjes-aanbidder op dit forum,
maar wat maakt leeftijd uit?! Het allerbelangrijkste is hier dat je van furreto's houd!
Of course hangt mijn kamer helemaal vol met onze kleine boefjes. Wat had je ook verwacht?
Ik ben een tijdje geleden geregistreerd op dit gezellige forum. Maar omdat mijn school (ik woon in Belgie) weer begon was ik een tijdje offline. Maar nu ben ik er weer en vond ik het hoognodig tijd om mezelf even voortestellen!
Zoals ik al eerder zei, is mijn naam Danique. (Tadaaa, verassing! ) En ik heb heeeel jammer genoeg GEEN fretje(s) .
Hopelijk na lang smeken en mijn ouders informeren mag ik heel misschien een fretje! Dan zou mijn grote droom uitkomen!! Helpen jullie dan mee voor een naam?
Wat diereninformatie over mij: ik heb 2 katten en 2 paarden. En ben best wel profesioneel op dierengebied.(Al vind ik dat zelf ook wel )
Ik kijk naar uit om al jullie verhalen van onze pluizige vriendjes te lezen! Of mij te informeren op de wiki en co.
Alvast dankjewel!!!
Groetjes Danique
Re: Hallo!!!
Hoi Danique, welkom!
Ik denk ook dat je de allerjongste bent hier en zo te horen heb je er reuze zin in
Veel plezier op het forum en mocht je vragen hebben dan horen we het wel
Ik denk ook dat je de allerjongste bent hier en zo te horen heb je er reuze zin in
Kick schreef:Hoi Danique, welkom!
Dankjewel Kick!!!
Welkom op dit forum. Altijd goed om je eerst te verdiepen in een huisdier voordat je daaraan begint. Veel plezier hier in ieder geval.
Marjan schreef:Welkom op dit forum. Altijd goed om je eerst te verdiepen in een huisdier voordat je daaraan begint. Veel plezier hier in ieder geval.
Dankjewel Marjan!! Ik heb er alvast super veel zin in!
Welkom!
Welkom op het forum en veel leesplezier over de
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Welkom Danique en veel leesplezier.
Hopelijk komt je wens een keer uit en krijg je een fretje, tot die tijd heb je mooi de gelegenheid om je goed in te lezen.
Hopelijk komt je wens een keer uit en krijg je een fretje, tot die tijd heb je mooi de gelegenheid om je goed in te lezen.
Welkom en veel lees plezier hier ter voorbereiding van een fretje
Dankjewel Yvonne, ik hoop ook dat die wens een keer uit komt! Maar tot dan kan ik inderdaad mij heel goed in lezen!yvonne schreef:Welkom Danique en veel leesplezier.
Welkom hier Danique, je bent al aardig fanatiek bezig met dieren ! Leuk hoor !!
Ik weet niet waar je woont maar misschien kun je eens langs een opvang gaan of iemand van hier waar ze fretten hebben om er vast een goed beeld van te krijgen. Om te zien wat het is om een fretje te hebben, wat het allemaal in houdt en wat je nodig hebt. Misschien wil een van je ouders wel mee want de zorg ervan zal soms op hen neer komen als je eens weg moet.....
Nu is elke fret anders, maar in grote lijnen komen ze wel overeen wat hun verzorging en huisvesting betreft. Daarover kun je al veel op onze Wiki en forum lezen, want goed inlezen is een must.
En ehhhh leeftijd maakt hier niets uit hoor op het forum !!
Ik weet niet waar je woont maar misschien kun je eens langs een opvang gaan of iemand van hier waar ze fretten hebben om er vast een goed beeld van te krijgen. Om te zien wat het is om een fretje te hebben, wat het allemaal in houdt en wat je nodig hebt. Misschien wil een van je ouders wel mee want de zorg ervan zal soms op hen neer komen als je eens weg moet.....
Nu is elke fret anders, maar in grote lijnen komen ze wel overeen wat hun verzorging en huisvesting betreft. Daarover kun je al veel op onze Wiki en forum lezen, want goed inlezen is een must.
Dankjewel Mayke! Ik woon in Beveren provincie Antwerpen. Ik zou heel graag eens langs gaan naar een opvang en met mijn mama of papa er bij, dan zien zij inderdaad meteen ook wat een fretje zowat inhoud. Weet jij een opvang in de buurt?Mayke schreef:Welkom hier Danique, je bent al aardig fanatiek bezig met dieren ! Leuk hoor !!
Groetjes Danique
Is hier iemand in de omgeving van Beveren regio Antwerpen?
Ik denk dat Natascha's Frettencoaching in Tilburg het dichts bij is. Kijk even op haar facebookpagina en neem contact met haar op. Is iets van anderhalf uur rijden zie ik.
Ik ken in België maar één frettenopvang en dat is VZW Dierengeluk in Menen. Maar ik weet niet of dat bij jou in de buurt is.
Ik denk dat ik het dichts bij zit. Het is 3 kwartier ongeveer met de auto. Tilburg is ietsjes verder denk ik ongeveer 1 uur. Ik heb maar 1 fret, Menen als ik de routeplanner bekijk is 1 uur en 14 minuten.
Ja ik denk dat jij dan ook het dichts bij zit, ik ga nu ook even kijken op het internet en bespreken met mijn ouders dit weekend.Minka schreef:Ik denk dat ik het dichts bij zit. Het is 3 kwartier ongeveer met de auto. Tilburg is ietsjes verder denk ik ongeveer 1 uur. Ik heb maar 1 fret, Menen als ik de routeplanner bekijk is 1 uur en 14 minuten.
Dankjewel voor jullie reacties !
Grtjs Danique
Ik woon in Zevenbergen ook wel handig om te weten als je op de routeplanner wil kijken.
Kick schreef:Ik denk dat Natascha's Frettencoaching in Tilburg het dichts bij is. Kijk even op haar facebookpagina en neem contact met haar op. Is iets van anderhalf uur rijden zie ik.
Dankjewel Kick ik ga meteen kijken!
In België weet ik eigenlijk ook niets, misschien bestaat er ook wel iets van een Belgisch forum, maar je weet dat je hier welkom bent.
De adressen in Nederland zijn al gegeven zie ik door de anderen. Succes !
De adressen in Nederland zijn al gegeven zie ik door de anderen. Succes !