Harmke
Re: Harmke
Klinkt top
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Klinkt zeker goed. En mijn BiBi doet het ook prima op Virbac, soms is het even zoeken en uitproberen.
Nou, eindelijk weer een update vanaf onze kant. Ik heb de afgelopen maanden onder een steen geleefd ivm zorg voor mijn moeder en het schrijven van mijn scriptie. Maaaar, deze is afgelopen vrijdag ingeleverd, dus ik kan eindelijk mijn tijd weer eens aan wat leuker dingen besteden!
Met Harmke gaat het allemaal gelukkig nog steeds goed. Ze is nog steeds lekker druk, eigenwijs en erg lief. Ze is ook niet langer meer onrustig als er visite over de vloer komt, dus dit kan nu ook wat vaker . We hebben gisteren voor het eerst sinds weken weer eens mensen over de vloer gehad, haha. Morgen naar de frettenkliniek voor de enting en een APK'tje, hopelijk zegt het bloed hetzelfde als wat wij zien: dat het goed gaat!
Met Harmke gaat het allemaal gelukkig nog steeds goed. Ze is nog steeds lekker druk, eigenwijs en erg lief. Ze is ook niet langer meer onrustig als er visite over de vloer komt, dus dit kan nu ook wat vaker . We hebben gisteren voor het eerst sinds weken weer eens mensen over de vloer gehad, haha. Morgen naar de frettenkliniek voor de enting en een APK'tje, hopelijk zegt het bloed hetzelfde als wat wij zien: dat het goed gaat!
Da's inderdaad een tijdje geleden Leroy! Goed om te horen dat het met Harmke goed gaat. Succes morgen! En jij ook succes met je de uitslag over je scriptie
Dit is pas echte frettenliefde, iedereen buiten de deur houden wanneer dat haar niet bevalt.swa100 schreef:Ze is ook niet langer meer onrustig als er visite over de vloer komt, dus dit kan nu ook wat vaker . We hebben gisteren voor het eerst sinds weken weer eens mensen over de vloer gehad, haha.
Succes morgen bij Hanneke, ik hoop ook op een goede uitslag.
Succes morgen! Komt vast helemaal goed.
Leuk dat ze zoveel plezier heeft bij jullie en met jullie en jullie met haar
En, hoe was het bij de frettenkliniek?
Ben ook wel benieuwd!
Hoi allemaal, jeetje ik ben helemaal vergeten jullie allemaal op de hoogte te brengen van Harmke haar APK keuring! Alles was destijds goed, op een ietwat afwijkend albumine na. We hebben haar vanaf toen overgezet op brokkenbrei 2 maal daags en gaan binnenkort weer eens langs de frettenkliniek voor controle, maar alles lijkt goed te gaan! (vandaar dat we ook niet eerder zijn gegaan). Ze eet lekker, speelt lekker en slaapt natuurlijk heel lekker
Goed om te horen, we zijn inmiddels wel vergeten hoe ze eruit zag......
Ja het is eventjes geleden dat we een foto hebben geplaatst inderdaad. Ik zal eens kijken of ik haar vandaag op de foto kan krijgen!
Mooi dat het goed met haar gaat!
Aangezien Harmke het zo ontzettend zin heeft in de ferret nation van Yvonne, waar ze nu is omdat wij nog op vakantie zijn, zijn we op zoek naar een dubbele ferret nation voor haar! Mocht iemand er één over hebben, let me know!
Wanneer we terug zijn zullen we dit topic weer even aanvullen met spam over Harmke. Foto's incoming :twisted:
Wanneer we terug zijn zullen we dit topic weer even aanvullen met spam over Harmke. Foto's incoming :twisted:
Marianne Boymans van SDF had nog een dubbele kooi voor jullie dus ik zou haar even benaderen.
Gaan we doen!Marjan schreef:Marianne Boymans van SDF had nog een dubbele kooi voor jullie dus ik zou haar even benaderen.
Ik wou al zeggen; jullie gaan die bij Marianne toch ophalen?
Harmke wordt verwend! Ohnee, Harmke ís verwend