Hallo!!!
Re: Hallo!!!
Ik ken nog wel een opvang in België maar ben daar juist niet over te spreken. Wel ken ik enkele eigenaren in België waar je vast langs zou mogen voor meer informatie. Mocht je dat leuk vinden, zal ik je even op zoek gaan bij wie je het dichtst bij zit en aan hen vragen of ze dat zouden willen.
Minka schreef:Ik woon in Zevenbergen ook wel handig om te weten als je op de routeplanner wil kijken.
Dankjewel Minka! Ik zal direct eens de kaart bekijken!
In nederland zou mijn mama niet erg vinden (wel niet dicht bij de grens van duitsland)Mayke schreef:In België weet ik eigenlijk ook niets, misschien bestaat er ook wel iets van een Belgisch forum, maar je weet dat je hier welkom bent.
De adressen in Nederland zijn al gegeven zie ik door de anderen. Succes !
want zij doet het liefst haar boodschappen daar (bijna altijd!) . Misschien kan ik dat dan zo voorstellen terwijl zij haar boodschappen doet
Mette schreef:Ik ken nog wel een opvang in België maar ben daar juist niet over te spreken. Wel ken ik enkele eigenaren in België waar je vast langs zou mogen voor meer informatie. Mocht je dat leuk vinden, zal ik je even op zoek gaan bij wie je het dichtst bij zit en aan hen vragen of ze dat zouden willen.
Dat zou geweldig zijn!
Hm... 3 van mijn 4 opties zitten allen op ongeveer een uur afstand van je. Dat gaat niet dichter bij zijn dan iemand in Nederland die ik ken. Ik zal je een PB sturen met de details.
Welkom Daniquex je bent je al goed aan het voorbereiden zo te horen Je zou best bij mij
mogen komen kijken naar de fretten maar ik woon niet echt dicht bij de Belgische grens.
mogen komen kijken naar de fretten maar ik woon niet echt dicht bij de Belgische grens.
Maar wel aardig centraal. Ook een leuk idee Danique, Gepke heeft ook verscheidene voorbeelden zitten
Mette schreef:Maar wel aardig centraal. Ook een leuk idee Danique, Gepke heeft ook verscheidene voorbeelden zitten
Gepke schreef:Welkom Daniquex je bent je al goed aan het voorbereiden zo te horen Je zou best bij mij
Waar zit jij zo ongeveer ? Want ik kan er altijd nog een uitstapje van maken voor mijn mama
Ik woon in Arnhem, heb 3 fretten allemaal vrouwtje
Gepke schreef:Ik woon in Arnhem, heb 3 fretten allemaal vrouwtje
Ik bekijk het meteen op kaart!
Wel verscheiden vrouwtjes . Hele verschillende karaktertjes.Gepke schreef:Ik woon in Arnhem, heb 3 fretten allemaal vrouwtje
Dat zeker ze zijn stuk voor stuk uniek