Oude handwerk tijdschriften
Oude handwerk tijdschriften
Een collega van mij is op zoek naar oude handwerk tijdschriften van brei-, haak en handwerk patronen van bijvoorbeeld Ariadne, Margriet, Libelle en Handwerken. Ze is ook op zoek naar borduurpatronen van de Oost-Indische kers.
Mochten jullie die kwijt willen dan is zij daar erg blij mee!
Mochten jullie die kwijt willen dan is zij daar erg blij mee!
Re: Oude handwerk tijdschriften
Ik zal het eens aan mijn moeder vragen of ze die heeft.
Dat is lief.
Zal mijn moeder vragen. Ze zijn bij hun thuis de zolder aan het leeg halen
Oh, zou super zijn wanneer je daar wat vindt. Alvast bedankt namens mijn collega.
Denk niet dat ik die heb, zal eens kijken.
heb wat meegekregen van mijn moeder, mocht het niet goed zijn mag ze het weg gooien
Oh wat leuk! Daar zal ze blij mee zijn.
Ik moest je heel hartelijk bedanken voor alle patronen Trea, mijn collega is er erg blij mee.
En ik moest nog even van haar doorgeven dat ze nog steeds patronen kan gebruiken dus mocht iemand anders nog wat tegenkomen dan wordt ze daar erg gelukkig van.
En ik moest nog even van haar doorgeven dat ze nog steeds patronen kan gebruiken dus mocht iemand anders nog wat tegenkomen dan wordt ze daar erg gelukkig van.
Gelukkig. Anders was het de prullenbak in gegaan
Ze kan ook niet alles gebruiken maar dat geeft ze weer door aan anderen dus het komt goed terecht.
Ik zal tegen mijn moeder zeggen dat als ze nog wat vind dat ze het moet bewaren
Mijn moeder zou nog kijken of ze nog wat had. Ik ga het nog een keer vragen, want ze wordt ook wat ouder.
Is goed hoor.