Ahron heeft zich vannacht weer een kaal plekje gekrabd/gebeten waar weer vocht uitkomt. Mijn vermoeden is nu dat het een allergische reactie is op de synulox want die kreeg hij gelijk na zijn operatie ook.
Ik ga Hanneke ook direct een mail sturen hierover.
Nee, een hotspot is perfect rond en komt telkens op dezelfde plek terug. Hij krabt tekens op een andere plek zo hard en lang tot er wondvocht uitkomt. Het moet een allergische reactie zijn ergens op volgens mij. Of het wordt toch tijd voor een implantaat. maar de mail naar Hanneke is onderweg, ben heel benieuwd wat zij erover zegt.
Allergie kan zich voordoen voor heel veel stoffen en op heel veel verschillende manieren... Hoop toch ff niet dat hij idd allergisch is voor de Synulox want dat zou wel heel vervelend zijn!
Ik werd gebeld vandaag door Hanneke en zij denkt toch eerder aan een bijnier probleem. Over 3 weken moeten we weer voor controle terug en dan krijgt hij gelijk een implantaat. Mocht hij toch erg veel last krijgen van de jeuk dan kunnen we eerder komen.
Ik ga maandag bellen voor een controle afspraak en een implantaat. Hij heeft zich weer een nieuw wondje gebeten en je kunt nu duidelijk zien dat hij kalende plekken krijgt op zijn flanken:
Oh ja goede foto om het weer te geven. Ik hoop dat het hem nog een tijd vooruit gaat helpen! Ik heb het zelf gelukkig nog nooit gehad van die kale plekken bij ze. Jullie wel?
Onze eerste fret werd uiteindelijk helemaal kaal maar toen wist nog niemand van bijniertumoren en dat is inmiddels ruim 30 jaar geleden. Daarna nooit meer een fret gehad met een duidelijk bijnierprobleem.