Ik was aan het googlen en kwam per toeval een plaatje tegen van een ontzettend mooi frettenhangertje. Helaas was dat een eenmalig ontwerp en ook nog in het zilver maar ik kwam op een site uit van diegene in Amerika die nog meer frettensieraden maakt.
Nu zijn er weinig frettensieraden te vinden helaas want mij trekt dat toch altijd wel. Ik ben ook eigenlijk benieuwd naar jullie interesses hierin en wat er zoal op dit gebied te verkrijgen is.
Oh die ken ik wel!
Ze maken inderdaad hele mooie dingen en meestal ook maar in een kleine oplage. Je hebt dus eigenlijk altijd iets unieks als je bij hun aanschaft
Wat goed dat je het hier hebt neergezet
De mop is dat ik de rest van wat hij maakt niet echt bijzonder vind eigenlijk, maar ik vond die halsketting echt zo ontzettend fraai, die had ik zelfs in het zilver wel willen hebben. Maar volgens mij heeft hij er maar één exemplaar van gemaakt.
Deze vind ik dan ook nog wel grappig maar niet te vergelijken met die halsketting.
Gaaf!
Ik ga gelijk kijken. Bennog steeds op zoek naar iets passends voor Jillzje..
Voor liefhebbers van Trollbeads, Pandora oid hier ook nog een interessante; https://www.facebook.com/sashinibeads/?ref=ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je tussen de foto's kijkt zie je ook fretjes staan.
Alles zelf ontworpen en hand gemaakt. Wellicht ook mogelijk in goud op aanvraag