Jubileum Frettenstichting, 18 mei 2013
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Jubileum Frettenstichting, 18 mei 2013
Ik ga wel en ik ga zeker het boekje kopen!
Dat zou wel leuk zijn een foto-impressie.... kom op Birgit, je kan het !!
IK weet nog niet zeker of het er morgen in zit om te gaan..... ligt eraan of ik nog mijn bed uit kan na de fysio van vandaag.
IK weet nog niet zeker of het er morgen in zit om te gaan..... ligt eraan of ik nog mijn bed uit kan na de fysio van vandaag.
Heel plezier voor iedereen die wel gaat
Veel plezier vandaag in Breda!
Ik duim dat jullie het droog houden!
Veel plezier vandaag
Veel plezier vandaag
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Veel plezier en een droge dag voor een ieder die gaat!
Veel plezier!
Aan alle 'jarige' jobjes van de Frettenstichting :
De mensen van de Frettenvraagbaak feliciteren jullie van harte met het behalen van de 10 jaren geweldige zorg voor fretten (en hun frettenbaasjes), en wensen jullie nog heel veel succes voor de komende jaren !
Een hele fijne en gezellige dag vandaag !
Het Frettenvraagbaakteam !
De mensen van de Frettenvraagbaak feliciteren jullie van harte met het behalen van de 10 jaren geweldige zorg voor fretten (en hun frettenbaasjes), en wensen jullie nog heel veel succes voor de komende jaren !
Een hele fijne en gezellige dag vandaag !
Het Frettenvraagbaakteam !
Het was gezellig!! Ik ben de hele dag geweest en gezellig met allemaal mensen bijgekletst. Hanneke was er voor de keuring, ook leuk. Al geloof ik wel dat de Stronghold hard liep . Maar toch weer wat fretten bekeken. Er waren wat meegenomen fretten, niet enorm veel. In de speelbak is altijd een vaste groep, meestal die van Wendy. Zij heeft geloof ik acht fretten en dan wisselen haar fretten af.
We moesten helaas alle kraampjes wel binnen zetten, omdat het niet zeker was hoe het weer het zou doen. Dat bleek achteraf droog te blijven.. maar ja, het is zo vervelend als je naar binnen moet vliegen en alles nat is. Dus nu waren er twee gebouwen met kraampjes. Maar wel een leuke locatie
Ik heb hier wat foto's gezet die ik met mijn telefoon gemaakt heb:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 980&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
We moesten helaas alle kraampjes wel binnen zetten, omdat het niet zeker was hoe het weer het zou doen. Dat bleek achteraf droog te blijven.. maar ja, het is zo vervelend als je naar binnen moet vliegen en alles nat is. Dus nu waren er twee gebouwen met kraampjes. Maar wel een leuke locatie
Ik heb hier wat foto's gezet die ik met mijn telefoon gemaakt heb:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 980&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was een geslaagde dag!
Had weinig geslapen dus ben nu wel moe
Ondanks dat de kraampjes binnen stonden, waren er hele leuke frettenspullen te koop.
Werd alleen af en toe wel wat krap en dan ben ik nog dun
Veel mensen weer gezien en gesproken.
Hier vind je nog wat foto's die door mensen getagd zijn https://www.facebook.com/events/414807348593883/
Had weinig geslapen dus ben nu wel moe
Ondanks dat de kraampjes binnen stonden, waren er hele leuke frettenspullen te koop.
Werd alleen af en toe wel wat krap en dan ben ik nog dun
Veel mensen weer gezien en gesproken.
Hier vind je nog wat foto's die door mensen getagd zijn https://www.facebook.com/events/414807348593883/
- yvonne
Heb te veel geld uitgegeven
Super gaaf speelkleed gekocht, Presley en BiBi waren er heel blij mee
Het was een gezellige dag, ik ken niet zoveel mensen maar ik vind het zeker voor herhaling vatbaar!
Super gaaf speelkleed gekocht, Presley en BiBi waren er heel blij mee
Het was een gezellige dag, ik ken niet zoveel mensen maar ik vind het zeker voor herhaling vatbaar!
Yvonne, jou heb ik ook niet gesproken geloof ik.. Jammer! Volgende keer moet ik echt een lijstje maken ik liep maar heen en weer!
- yvonne
Nee Birgit wij hebben elkaar niet gesproken. Ik zag je wel lopen maar je was zo druk bezig
Klinkt als een geslaagde dag
Klinkt goed
Leuk dat het zo gezellig was.
Yvonne ik heb je denk ik ook niet gezien?
Jammer maar ja volgende keer beter dan.
Dat speelkleed is super he! Tenminste als jij ook dat speelkleed hebt gekocht met van die witte stroken bovenaan.
Jammer maar ja volgende keer beter dan.
Dat speelkleed is super he! Tenminste als jij ook dat speelkleed hebt gekocht met van die witte stroken bovenaan.
Deze twee foto's van mijn nichtje moet ik natuurlijk posten. Alle hoop op (toekomstige) frettenliefde heb ik nu op haar gevestigd.. mijn neefje is afgeschreven, die vond de tractors leuker dan de fretten
Ze houdt het nieuwsblaadje in ieder geval niet op z'n kop.
Is dat diezelfde in het koeienpakje toen op het foute feest?
Is dat diezelfde in het koeienpakje toen op het foute feest?