Ahron
Re: Ahron
Precies, dit is zijn "glijbaantje" voor de kooi zodat hij er nu weer zelf uit kan.
En dit is nu even zijn kooi inrichting zodat hij nergens op en af kan klimmen. Een lage poepbak, een mandje en een hangmat er laag boven gespannen zodat hij wat meer beschut ligt.
En Ahron heerlijk in dromenland.
En dit is nu even zijn kooi inrichting zodat hij nergens op en af kan klimmen. Een lage poepbak, een mandje en een hangmat er laag boven gespannen zodat hij wat meer beschut ligt.
En Ahron heerlijk in dromenland.
Re: Reacties op "De veiligheid van prooidier en KVV voeding"
Ach ja, alles voor mijn knulletje he.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Reacties op "De veiligheid van prooidier en KVV voeding"
volgens mij zit je in het verkeerde onderwerp?
Ahron heeft net hier boven een hele tijd rond gebanjerd, ik heb hem zelfs even aan het mokken gekregen en daarna kon ik hem heerlijk kroelen in zijn stoeltje. Hij heeft ook alweer lopen bedelen om Cosma snackjes dus volgens mij gaat hij de goede kant op.
Beetje wazig plaatje maar wel leuk:
Beetje wazig plaatje maar wel leuk:
Ahron gaat goed, hij krijgt een fantastisch mooie vacht en ook zijn staart is lekker vol. Hij wordt steeds ondeugender en actiever dus die galblaas eruit heeft hem goed gedaan.
We willen hem nu heel graag naar boven verhuizen in de kooi van Baila maar zelf is hij het daar nog steeds niet mee eens. Hij loopt af en toe die kooi in maar daarna staat hij weer bij het schotje voor de trap naar beneden te krabben.
Tot nu toe vindt hij het dus fijner om beneden te wonen en mocht dat zo blijven mag dat van ons ook. Maar zelf vinden we het gezelliger wanneer hij naar boven zou verhuizen omdat we daar zelf veel meer zijn. Maar aan hem de keus, ik ben benieuwd....
We willen hem nu heel graag naar boven verhuizen in de kooi van Baila maar zelf is hij het daar nog steeds niet mee eens. Hij loopt af en toe die kooi in maar daarna staat hij weer bij het schotje voor de trap naar beneden te krabben.
Tot nu toe vindt hij het dus fijner om beneden te wonen en mocht dat zo blijven mag dat van ons ook. Maar zelf vinden we het gezelliger wanneer hij naar boven zou verhuizen omdat we daar zelf veel meer zijn. Maar aan hem de keus, ik ben benieuwd....