BiBi, deel 4
Re: BiBi, deel 4
Ik heb met je te doen Yvonne; niks erger dan met lood in je schoenen die kant op te moeten. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe. Wie weet is er een klein wondertje ergens... Geef Bibi maar een knuf van me!
Ik snap je helemaal Yvonne...helaas Die frutsels kunnen je soms zo in verwarring brengen...
Heel veel sterkte morgen en mijn duimen draaien. Knuff voor jou en BiBi
Heel veel sterkte morgen en mijn duimen draaien. Knuff voor jou en BiBi
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Lieve BiBi, 5 jaar geleden heb ik je een gelofte gedaan, ik zou voor je zorgen in goede en in slechte tijden, tot de dood ons scheidt. Dat heb ik gedaan, zo goed als ik kon. Maar vandaag is de dag gekomen dat we jou hebben moeten laten gaan.
Jouw maagje was er heel slecht aan toe, het was heel erg ontstoken, bijna doorschijnend en er zaten zelfs al kleine bloedinkjes. Voor ons een bevestiging dat we voor jou de beste beslissing genomen hebben.
We gaan je verschrikkelijk missen, maar het troost ons dat je nu vrij bent van alle ellende en pijn.
Rust zacht lieverd. Voor altijd in ons
Jouw maagje was er heel slecht aan toe, het was heel erg ontstoken, bijna doorschijnend en er zaten zelfs al kleine bloedinkjes. Voor ons een bevestiging dat we voor jou de beste beslissing genomen hebben.
We gaan je verschrikkelijk missen, maar het troost ons dat je nu vrij bent van alle ellende en pijn.
Rust zacht lieverd. Voor altijd in ons
Ach nee toch, ik schrik hier toch weer vreselijk van, ook al was het toch wel een beetje te verwachten. Wat ontzettend triest allemaal maar je hebt de juiste beslissing gemaakt als ik het zo lees. Maar die is daardoor toch niet minder moeilijk. Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie lieve meisje, dikke knuffel!
Och Yvonne.... Wat erg dit... Toch deze afloop
Iedereen weet wat je gedaan hebt voor Bibi en dat was altijd het beste wat je kon doen. Helaas was ze zelf niet sterk genoeg om te overwinnen. Hoe oneerlijk weer
Heel veel sterkte! Dikke knuffel en natuurlijk ook voor Ben!
Iedereen weet wat je gedaan hebt voor Bibi en dat was altijd het beste wat je kon doen. Helaas was ze zelf niet sterk genoeg om te overwinnen. Hoe oneerlijk weer
Heel veel sterkte! Dikke knuffel en natuurlijk ook voor Ben!
Wat erg Heel veel sterkte Yvonne. Je hebt Bibi alles gegeven en ook dit heb je haar gegeven geen pijn meer. Een moeilijke maar toch krachtige beslissing voor Bibi.
heel veel sterkte....
Mooi geschreven hoor, knuffel!!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Nog meer knuffels van ons meid... Je hebt gruwelijk veel voor haar gedaan. Voor al je fretjes trouwens..
Een mooier huisje hadden ze niet kunnen treffen!
Heel veel sterkte
Een mooier huisje hadden ze niet kunnen treffen!
Heel veel sterkte
- yvonne
Iedereen bedankt voor de lieve reacties. Jullie begrijpen als geen ander hoe het is om je maatje te verliezen.
Vanmiddag gaan we BiBi cremeren en we nemen haar meteen weer mee naar huis. Mijn vader gaat een mooi urntje draaien van hout en daar komt ze dan uiteindelijk in. We missen haar nu al
Vanmiddag gaan we BiBi cremeren en we nemen haar meteen weer mee naar huis. Mijn vader gaat een mooi urntje draaien van hout en daar komt ze dan uiteindelijk in. We missen haar nu al
Wat lief van je vader om een urntje te draaien. Mooi gebaar! Heel veel sterkte vanmiddag!
Heel veel sterkte Yvonne.
Je hebt echt alles gedaan voor haar, ze kon zich geen betere eigenaar wensen!
Sterkte zometeen en dat ze in een mooie urn bij jullie kan blijven
Je hebt echt alles gedaan voor haar, ze kon zich geen betere eigenaar wensen!
Sterkte zometeen en dat ze in een mooie urn bij jullie kan blijven
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Ah lief van je vader
Het zal behoorlijk zwaar zijn de eerste weken en misschien maanden...
Je valt in een soort gat, vooral omdat ze zoveel zorg nodig had.
Hou je taai meis...
Het zal behoorlijk zwaar zijn de eerste weken en misschien maanden...
Je valt in een soort gat, vooral omdat ze zoveel zorg nodig had.
Hou je taai meis...
- yvonne
We zijn weer thuis, met BiBi.
Zo fijn dat dat kan, we moeten er een eindje voor rijden maar dat doen we graag.
Ja mijn paps is een schat dat hij dat wil doen. Ik had eraan gedacht om het hem te vragen maar hij kwam er zelf mee.
Het zal stil zijn zonder BiBi maar we hebben er wel vrede mee.
Zo fijn dat dat kan, we moeten er een eindje voor rijden maar dat doen we graag.
Ja mijn paps is een schat dat hij dat wil doen. Ik had eraan gedacht om het hem te vragen maar hij kwam er zelf mee.
Het zal stil zijn zonder BiBi maar we hebben er wel vrede mee.
Ik heb heel erg met jullie te doen...zo verdrietig Het verlies van jullie geliefde meisje zal er flink inhakken, ondanks dat het de juiste beslissing voor haar is geweest.
BiBi had geen beter plekje kunnen treffen dan bij jullie. Ze heeft alles gehad wat een fretje maar kon wensen; zorg en veel liefde.
Dikke knuffel van ons voor jullie en heel veel sterkte met het verwerken
Dag lieve BiBi...het was een eer je gekend te hebben meiske. Zoek je nichtje op om samen frettige ondeugendheid uit te halen op de brug
BiBi had geen beter plekje kunnen treffen dan bij jullie. Ze heeft alles gehad wat een fretje maar kon wensen; zorg en veel liefde.
Dikke knuffel van ons voor jullie en heel veel sterkte met het verwerken
Dag lieve BiBi...het was een eer je gekend te hebben meiske. Zoek je nichtje op om samen frettige ondeugendheid uit te halen op de brug
Wat lief van je vader Yvonne, echt een heel mooi gebaar, ben ook benieuwd naar het resultaat.
Fijn dat je Bibi ook gelijk weer mee hebt kunnen nemen, het is een goed adres in Den Haag.
Nogmaals heel erg veel sterkte hoor!
Fijn dat je Bibi ook gelijk weer mee hebt kunnen nemen, het is een goed adres in Den Haag.
Nogmaals heel erg veel sterkte hoor!
Wat lief van je vader en inderdaad fijn dat Bibi weer thuis is.
- yvonne
Wat mis ik mijn meisje
Geen kusjes meer, geen pootjes meer tegen mijn benen omdat ze opgetild wilde worden, geen poepjes meer op de trap
Maar we hebben fijne herinneringen aan haar en we weten dat ze rust heeft. Dus het komt goed, al heeft het even tijd nodig om het een gemis een plekje te geven.
Geen kusjes meer, geen pootjes meer tegen mijn benen omdat ze opgetild wilde worden, geen poepjes meer op de trap
Maar we hebben fijne herinneringen aan haar en we weten dat ze rust heeft. Dus het komt goed, al heeft het even tijd nodig om het een gemis een plekje te geven.
Daarom zou ik nooit maar één fret willen
Het kost tijd Yvonne maar zoals ik altijd zeg; er komt een moment dat je weer met een glimlach aan haar denkt
Het kost tijd Yvonne maar zoals ik altijd zeg; er komt een moment dat je weer met een glimlach aan haar denkt
Vreselijk hoor, het is ook zo'n tegenstrijdig gevoel, ergens opgelucht dat ze geen pijn meer heeft maar toch een groot gemis. Alsof er een stukje van jezelf is dood gegaan.