Prinses Baila
Re: Prinses Baila
Dank jullie wel, al die berichtjes doen echt goed.
Ik wist gisterochtend gelijk dat het serieus mis was met haar. Ze had haar hele kooi onder gepoept en dat is echt niets voor haar want ze was altijd super zindelijk in haar kooi. Eten deed ze nog wel maar dat is altijd echt haar ding geweest dus dat is geen graadmeter bij haar.
Ik heb gelijk een spoed mail gestuurd naar Hanneke en die zat god zij dank net achter haar PC omdat ze ons over Ahron wilde bellen. Alsof het zo moest zijn.
Dus we konden gelijk komen en inmiddels had ik Baila in een mandje neer gelegd, daarin lag ze het meest ontspannen, en zo heb ik haar ook mee genomen in de auto. Ook al foute boel natuurlijk want een gezonde fret blijft echt niet in een open kattenmandje liggen op schoot in een auto.
Hanneke voelde gelijk dat ze een overvolle blaas had die al over druppelde en ze kon niets meer met haar achterhand. Die combinatie maakte dat zij vermoedde dat zij een trombo embolie moest hebben.
Dat samen met al haar eerdere klachten door haar chronische middenoorprobleem (maag, nieren, hart) heeft ons doen besluiten dat het genoeg was voor haar.
Maandag wordt zij individueel gecremeerd in Den Haag, daar kun je ook op wachten dus ze gaat ook gelijk weer mee naar huis.
Ik zal mijn coala beertje, mijn schaduw vreselijk gaan missen.
Ik wist gisterochtend gelijk dat het serieus mis was met haar. Ze had haar hele kooi onder gepoept en dat is echt niets voor haar want ze was altijd super zindelijk in haar kooi. Eten deed ze nog wel maar dat is altijd echt haar ding geweest dus dat is geen graadmeter bij haar.
Ik heb gelijk een spoed mail gestuurd naar Hanneke en die zat god zij dank net achter haar PC omdat ze ons over Ahron wilde bellen. Alsof het zo moest zijn.
Dus we konden gelijk komen en inmiddels had ik Baila in een mandje neer gelegd, daarin lag ze het meest ontspannen, en zo heb ik haar ook mee genomen in de auto. Ook al foute boel natuurlijk want een gezonde fret blijft echt niet in een open kattenmandje liggen op schoot in een auto.
Hanneke voelde gelijk dat ze een overvolle blaas had die al over druppelde en ze kon niets meer met haar achterhand. Die combinatie maakte dat zij vermoedde dat zij een trombo embolie moest hebben.
Dat samen met al haar eerdere klachten door haar chronische middenoorprobleem (maag, nieren, hart) heeft ons doen besluiten dat het genoeg was voor haar.
Maandag wordt zij individueel gecremeerd in Den Haag, daar kun je ook op wachten dus ze gaat ook gelijk weer mee naar huis.
Ik zal mijn coala beertje, mijn schaduw vreselijk gaan missen.
Ook hier nog heel veel sterkte . Dat is ineens snel gegaan zeg.. voor haar ook wel fijn dat ze tot op het laatste moment het prinsesje kon zijn dat ze was.
Dank je wel. En ik ben het helemaal met je eens, ik ben heel blij dat ze niet lang geleden heeft.
Ze doet me denken aan een van mijn eerste fretten, Demmi, dat was ook zo'n prinsesje. Ook zo'n fretje waarbij ik blij was dat het toen snel was gegaan, want bij sommige fretten 'past' dat beter ofzo.
Neemt niet weg dat de klap dan wel erg hard aankomt, als je het niet verwacht
Neemt niet weg dat de klap dan wel erg hard aankomt, als je het niet verwacht
Dat is waar maar er was ook geen enige twijfel dat het genoeg geweest was zo en dat is ergens ook wel fijn.
Demmi was inderdaad ook een heel mooi fretje, vind die foto van jou en haar nog steeds geweldig.
Dit urntje heb ik voor haar besteld:
Demmi was inderdaad ook een heel mooi fretje, vind die foto van jou en haar nog steeds geweldig.
Dit urntje heb ik voor haar besteld:
Oh wat prachtig! Dat vind ik heel erg bijpassend voor haar.
Wel he? Beetje roze en zilvergrijs zoals zij ook was.
Dat is een mooie urn. Heel veel sterkte morgen.
Exact, lichtgekleurd, lief en dromerige look.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Hele mooie urn, prinses waardig *knuffels*
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Het is een prachtige urn voor prinses Baila.
Heel veel sterkte vandaag, we zijn in gedachten bij jullie
Heel veel sterkte vandaag, we zijn in gedachten bij jullie
Dank jullie wel! Over een uurtje gaan we rijden.
- yvonne
Hoe is het gegaan Marjan en Kick?
We zijn weer thuis met Baila. Het ging prima, het is immers een bekend adres en die man was er (die echte Hagenees( en die klept wel. Nu wachten op het mooie urntje en dan krijgt ze een mooi plekje bij de anderen...
- yvonne
Fijn dat ze weer thuis is bij jullie.
Ook wel weer heel aardig; die man, Hans die er werkt, vertelde dat er onlangs hier in de buurt een nieuw dierencrematorium is gekomen. De mevrouw die dat doet was al een paar keer bij hem wezen kijken hoe en wat en hij vertelde dat ze het heel goed doet met veel passie en respect voor het dier en de eigenaar.
Ook zei hij dat het hem niet uitmaakte of hij daardoor klanten zou mislopen want zoals hij zegt heeft hij geen concurrentie en vindt hij ook dat de laatste uren met je overleden dier met respect moet worden behandeld.
We gaan er dus een keer kijken want Zaanstad is toch een stuk handiger dan Den Haag voor ons. De site ziet er al goed uit: http://dierencrematoriumzaanstad.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook zei hij dat het hem niet uitmaakte of hij daardoor klanten zou mislopen want zoals hij zegt heeft hij geen concurrentie en vindt hij ook dat de laatste uren met je overleden dier met respect moet worden behandeld.
We gaan er dus een keer kijken want Zaanstad is toch een stuk handiger dan Den Haag voor ons. De site ziet er al goed uit: http://dierencrematoriumzaanstad.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- yvonne
Ja dat vertelde hij aan ons ook Kick. Maar je mag daar niet in de ruimte komen bij de ovens en je dier er zelf inleggen.
Je kan wel alles zien door een raam. Maar voor jullie is het inderdaad wel een stuk dichterbij.
Je kan wel alles zien door een raam. Maar voor jullie is het inderdaad wel een stuk dichterbij.
Het is zo fijn als ze respectvol en meelevend zijn bij het crematorium. Het zou voor mij ook erg fijn zijn als het hier direct en individueel gedaan kon worden, maar dat kan niet. Ik moet ze achterlaten en vind dat altijd zo erg
Ik ken het bedrijf al heel lang en via een heel andere weg dan mijn eigen huisdieren. Ik weet dat ze het heel serieus nemen en dat er niet gesjoemeld wordt, maar toch...
Prachtig urntje voor Baila!
Ik ken het bedrijf al heel lang en via een heel andere weg dan mijn eigen huisdieren. Ik weet dat ze het heel serieus nemen en dat er niet gesjoemeld wordt, maar toch...
Prachtig urntje voor Baila!
Zelf in de oven leggen hebben we een keer gedaan maar vervolgens bleven we er te lang bij staan zodat we verbrande haren en alles begonnen te ruiken en dat vond ik eigenlijk heel naar. Dus nu laten we dat doen maar daar weet ik ook zeker dat het met respect gebeurd. Toevallig nu met Baila waren we er wel weer bij toen hij haar in de oven legde maar ben ik wel gelijk weg gelopen toen hij de oven aandeed.
Misschien is Zaanstad dan toch een optie Karen? Via de A7 toch nog anderhalf uur rijden maar dat is te doen...