Smokey
Re: Smokey
Waar een grote opruiming al niet goed voor is.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
durf bijna niet te vragen waar de oplader gevonden is
NKW schreef:Ja hij is ook heel schattig, dat weet hij ook maar al te goed
Heb opgeruimd, dit keer een grote schoonmaak. Kasten, bureau en al het andere gaat gedaan worden. Veel te veel spullen; gaat een boel de vliering op. Maar ja, toen was de boekenkast halfleeg en het bureau mooi leeg en toen dacht hij: "O er is iets veranderd en nu moet ik maar eens overal op en in gaan klimmen. Boeken en schriften even overal uit de kast gooien, via je pc monitor op de vuilnisbak klimmen en ook even kijken of je het ziet als ik op je bureau klim (dat zag ik dus!)"
En de oplader is gevonden. Dus kan binnenkort weer foto's maken!
Fotoooooooooooooooooooooooooo's!
De oplader is gevonden op een plek waar hij het minst verwacht was: Beneden... Terwijl ik hem altijd boven houd. Erg apart.
Heb van de week weer foto's geprobeerd te maken, allen wazig Zelfs in sportstand. Als hij slaapt is hij weg en als hij wakker is is het één en al raket. Springen, sokken uittrekken, kan beter die camera in filmmodus doen en m dan op z'n rug zetten. Krijgen we een heel interessant filmpje te zien
Heb van de week weer foto's geprobeerd te maken, allen wazig Zelfs in sportstand. Als hij slaapt is hij weg en als hij wakker is is het één en al raket. Springen, sokken uittrekken, kan beter die camera in filmmodus doen en m dan op z'n rug zetten. Krijgen we een heel interessant filmpje te zien
Hahaha heel herkenbaar!
Klinkt als een echte fret.
- Helen
- Contacteer:
Ik zeg: FRETTENLIJM!
Hierbij de langverwachte foto's van het ondeugd of tenminste dat was het plan. Wordt er een beetje moe van, foto's volgen later vandaag misschien. Bestanden zijn te groot...
Hoewel hij wel lekker speelt een paar keer per dag en hierbij ook graag het wasgoed overhoop trekt, bij de deur bedelt om naar beneden te gaan (en dit dan ook stiekem doet als hij de kans krijgt en ik denk: Ah ik zal je wel weer even op de gang laten spelen hoor... ) en druk bezig is met wardancen en momenteel is gordijntrekken erg in trek is hij wel weer flink verkouden. Maar daar lijkt hij zelf, behalve het hoesten, dus niet zo veel last van te hebben aan de rest van zijn gedrag te zien
Hoewel hij wel lekker speelt een paar keer per dag en hierbij ook graag het wasgoed overhoop trekt, bij de deur bedelt om naar beneden te gaan (en dit dan ook stiekem doet als hij de kans krijgt en ik denk: Ah ik zal je wel weer even op de gang laten spelen hoor... ) en druk bezig is met wardancen en momenteel is gordijntrekken erg in trek is hij wel weer flink verkouden. Maar daar lijkt hij zelf, behalve het hoesten, dus niet zo veel last van te hebben aan de rest van zijn gedrag te zien
Hierbij de foto's.
- Bijlagen
-
- Smokey (2).jpg (193.54 KiB) 1437 keer bekeken
-
- Smokey.jpg (237.93 KiB) 1437 keer bekeken
Haha, je maakt er ook meteen werk van Leuk hoor
Hij doet me ergens aan Bono denken
- Helen
- Contacteer:
Lekkere boef!
Ha, ha met teksten erbij geweldig.
- Helen
- Contacteer:
Welke Bono, Mette?Mette schreef:Hij doet me ergens aan Bono denken
Van Stefanie of heb jij ook een Bono gehad?
Het is een scheetje hoor.... wij hebben hier alleen in de slaapkamer gordijnen maar
die moet je ook af en toe aanvallen :-p
Ja de Bono van Stefanie.
Wat is er dan met Bono als ik vragen mag?Mette schreef:Hij doet me ergens aan Bono denken
Ja de teksten vond ik heel leuk om erbij te zetten. Het gaat momenteel niet zo goed met mij dus af en toe op de goede momenten mijn creativiteit uitten is wel heel fijn. Bedankt voor de reacties, hij kan ze zelf even niet in ontvangst nemen want hij slaapt