Flash
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Flash
Hallo allemaal, ik ben Flash, een ram van 13 weken oud en ik ben vandaag bij Yvonne en Ben komen wonen.
Ik ben heel druk en ik moet nog veel leren, ik hap soms nog te hard maar ik heb geen slechte bedoelingen hoor, ik ben gewoon erg enthousiast. Ik moet natuurlijk ook even wennen aan mijn nieuwe huis en nieuwe baasjes maar het komt vast goed. Dus jullie gaan zeker nog meer van mij horen en zien.
Ik ben heel druk en ik moet nog veel leren, ik hap soms nog te hard maar ik heb geen slechte bedoelingen hoor, ik ben gewoon erg enthousiast. Ik moet natuurlijk ook even wennen aan mijn nieuwe huis en nieuwe baasjes maar het komt vast goed. Dus jullie gaan zeker nog meer van mij horen en zien.
- yvonne
Re: Flash
Bedankt allemaal voor het welkom.
Haha ja stilzitten is niet aan hem besteed
Ja Minka, zijn vorige naam was Stewie idd.
We blijven oefenen met foto’s en filmpjes.
Hij heeft het goed gedaan gisteren en vannacht.
Hij heeft zijn FN verkend en de frettenkamer, van kooirust zou hij niet blij worden, daar heeft hij te veel energie voor.
Hij eet goed, poepjes zijn prima en hij speelt alsof zijn leven er vanaf hangt. FN trapjes lopen had hij ook zo door.
En hij had heel demonstratief het lege brokken bakje in het slaaphok gelegd, nadat hij het gisteren binnen 2 minuten al uit de houder had gegooid
We gaan nog wat met hem beleven denk ik.
Haha ja stilzitten is niet aan hem besteed
Ja Minka, zijn vorige naam was Stewie idd.
We blijven oefenen met foto’s en filmpjes.
Hij heeft het goed gedaan gisteren en vannacht.
Hij heeft zijn FN verkend en de frettenkamer, van kooirust zou hij niet blij worden, daar heeft hij te veel energie voor.
Hij eet goed, poepjes zijn prima en hij speelt alsof zijn leven er vanaf hangt. FN trapjes lopen had hij ook zo door.
En hij had heel demonstratief het lege brokken bakje in het slaaphok gelegd, nadat hij het gisteren binnen 2 minuten al uit de houder had gegooid
We gaan nog wat met hem beleven denk ik.
- yvonne
Re: Flash
Flash heeft energie voor 10. Wat zeg ik? Voor 100
Foto’s en filmpjes maken is echt een onmogelijke opgave.
Maar wat doe je als de vuilniswagen in de straat komt? Verstoppen natuurlijk! Gauw onder de
Foto!
Foto’s en filmpjes maken is echt een onmogelijke opgave.
Maar wat doe je als de vuilniswagen in de straat komt? Verstoppen natuurlijk! Gauw onder de
Foto!