Flash
Re: Flash
Mijn tip is om toch vooral wel ook met je handen met hem te spelen want hij moet juist maat leren houden. Een bewegende hand terwijl voetjes op de vloer is spel, vasthoudend in de hand moet rust zijn. Maar, dat kun je niet altijd van pups verwachten, die spelen half in je hand nog door. Zolang dat maar niet te hard gaat. Hij kan prima maat houden hoor! Hij is gewoon aan het puberen momenteel waardoor hij her en der wat vaker de grens zoekt. Je hoeft ook niet altijd met je handen erbij, lekker hengel pakken als dat rust geeft, maar even eens per dag 5 minuutjes met de handen is toch wel aan te raden tijdens de pubertijd. Daar ga je straks profijt van hebben. Na de puberteit kan het dan 10 minuten of 15 minuten worden weer en eenmaal volwassen vindt het vanzelf zijn weg.
En meneer Flash is niet alleen jong en een ram, maar ook gewoon voor een ram een grote rommelkont. Je hebt ijdele, normale en rommelkont rammetjes. Hij is er toch echt één van die laatste categorie .
En meneer Flash is niet alleen jong en een ram, maar ook gewoon voor een ram een grote rommelkont. Je hebt ijdele, normale en rommelkont rammetjes. Hij is er toch echt één van die laatste categorie .
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ja Mette zoals jij het zegt doe ik het ook hoor, hij moet idd maat leren houden en dat gaat elke dag een beetje beter.
En ik daag hem natuurlijk ook uit
Vanmorgen in de badkamer gewoon op blote voeten want dat moet hij ook leren. Het water in de douche vind hij ook erg interessant en ik denk zelfs dat hij dat wel leuk gaat vinden.
De trap op en af lopen gaat ook steeds beter, hij stort zich niet meer meteen van de bovenste trede naar beneden.
Ik heb het idee dat hij zich wel thuis voelt.
We worden steeds meer maatjes, we moeten ook even aan elkaar wennen natuurlijk.
En ik daag hem natuurlijk ook uit
Vanmorgen in de badkamer gewoon op blote voeten want dat moet hij ook leren. Het water in de douche vind hij ook erg interessant en ik denk zelfs dat hij dat wel leuk gaat vinden.
De trap op en af lopen gaat ook steeds beter, hij stort zich niet meer meteen van de bovenste trede naar beneden.
Ik heb het idee dat hij zich wel thuis voelt.
We worden steeds meer maatjes, we moeten ook even aan elkaar wennen natuurlijk.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Hahaha! Ja echt hoor... :-pMarjan schreef:Dus van jou mogen Yvonne en Ben wel weer met vakantie.
Het is een geweldig leuk fretje en bijten, ach... ben er nooit zo van onder de indruk
tenzij ze echt voor bloed gaan. Maar ook dan is het uitwassen en door gaan.
Heb meer bijters gehad en als logee komt er niemand boven Luna (RIP) en Murphy...
Maar ze waren altijd welkom want beiden hadden niet zo'n mooie jeugd gehad en als je
er rekening mee houdt, valt het nog mee LOL!
Na een dagje opvang kwam ik vaak gehavend thuis, dus geloof me.. Flash is echt een
schatje en hij doet het echt niet uit angst, boosheid of zo.
Hij speelt wat ruw hahaha
Yvon, wat ik zo zag zijn jullie al maatjes
- yvonne
Vandaag was ik laat thuis dus Ben had Flash alvast in de frettenkamer laten spelen. Flash kan zichzelf ook heel goed vermaken, Ben had hem geobserveerd en vond het gewoon een genot om naar te kijken.
En natuurlijk hebben ze ook samen gespeeld
Zaterdag heb ik hem gewogen, hij weegt 960 gram.
Ik ben zo benieuwd hoe groot en zwaar hij gaat worden.
En binnenkort zal ik ook maar eens een afspraak maken om een implantaat te laten zetten, doe ik toch liever dan castreren.
Helen, je moet nog even geduld hebben tot volgend voorjaar, dan komt Flash een weekje bij je logeren
Maar je mag natuurlijk altijd langs komen om hem te knuffelen.
En natuurlijk hebben ze ook samen gespeeld
Zaterdag heb ik hem gewogen, hij weegt 960 gram.
Ik ben zo benieuwd hoe groot en zwaar hij gaat worden.
En binnenkort zal ik ook maar eens een afspraak maken om een implantaat te laten zetten, doe ik toch liever dan castreren.
Helen, je moet nog even geduld hebben tot volgend voorjaar, dan komt Flash een weekje bij je logeren
Maar je mag natuurlijk altijd langs komen om hem te knuffelen.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Wel leuk dat Ben zich ook zo bezig houd met Flash
Heerlijk he als ze in hun eentje scharrelen.
Nog even en hij zit op de beloofde 1500 gram LOL!
Ja ik weet het.. het is goed zo, hij moet eerst aan zijn huis en nieuwe fretten mama en papa wennen.
Het is nog te vroeg voor een logeerpartij
Spoed is wat anders natuurlijk maar als het niet hoeft, lekker daar laten zitten.
Oh maar dat komt wel goed dat knuffelen
Heerlijk he als ze in hun eentje scharrelen.
Nog even en hij zit op de beloofde 1500 gram LOL!
Ja ik weet het.. het is goed zo, hij moet eerst aan zijn huis en nieuwe fretten mama en papa wennen.
Het is nog te vroeg voor een logeerpartij
Spoed is wat anders natuurlijk maar als het niet hoeft, lekker daar laten zitten.
Oh maar dat komt wel goed dat knuffelen
- yvonne
Flash is nu 15 weken, weegt inmiddels 1075 gram en vrijdag krijgt hij zijn implantaat.
Dat wordt tijd want hij is aardig zijn geur aan het afzetten en zijn territorium aan het afbakenen en hij probeert soms ook om zijn knuffelkonijn te wippen
Verder is hij hartstikke lief hoor, hij hapt al veel minder hard en de blote voeten training gaat ook steeds beter.
Hij vind het leuk om samen te spelen maar hij kan zichzelf ook prima vermaken. Echt een genot om naar te kijken
Dat wordt tijd want hij is aardig zijn geur aan het afzetten en zijn territorium aan het afbakenen en hij probeert soms ook om zijn knuffelkonijn te wippen
Verder is hij hartstikke lief hoor, hij hapt al veel minder hard en de blote voeten training gaat ook steeds beter.
Hij vind het leuk om samen te spelen maar hij kan zichzelf ook prima vermaken. Echt een genot om naar te kijken