Reacties
Re: Reacties
Zoals jullie hebben kunnen lezen komen de opbrengsten van de veiling vanaf nu t.g.v. de gezondheidsproblemen welke mogelijk gerelateerd zijn aan het geven van rauwe/prooivoeding. Hopelijk blijven we met z'n allen net zo fanatiek als daarvoor, liefst nog fanatieker, want er is echt veel geld nodig voor dit onderzoek.
Dus struin je kasten af, vraag bij familie en bied leuke dingen aan in de veiling!
Dus struin je kasten af, vraag bij familie en bied leuke dingen aan in de veiling!
Het is wel te hopen dat mensen blijven doneren en blijven bieden, want dit is echt momenteel nodig. Wel hopen dat er iets uit de onderzoeken gaan komen. maar daar is geld voor nodig.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Oh strak plan!
Ik zal weer eens gaan opruimen hier
Ik zal weer eens gaan opruimen hier
Zijn jullie al klaar voor de volgende sleutelhanger?
Waar blijf je nou?
Toch wel even grappig om te vertellen, ik heb de retro bekers mee genomen naar mijn werk. We zijn hier over gestapt op andere koffie automaten en die firma levert alleen kartonnen bekertjes. Maar dat drinkt wel zo smerig dat ik na 14 jaar zo'n beetje mijn drie mannelijke collega's zover heb gekregen om de koffie uit deze mokken te drinken.
Toch wel even grappig om te vertellen, ik heb de retro bekers mee genomen naar mijn werk. We zijn hier over gestapt op andere koffie automaten en die firma levert alleen kartonnen bekertjes. Maar dat drinkt wel zo smerig dat ik na 14 jaar zo'n beetje mijn drie mannelijke collega's zover heb gekregen om de koffie uit deze mokken te drinken.
Succes geworden dus?
Ja zeker weten. En de rest vraagt nu allemaal waar we die leuke bekers vandaan hebben.
Vanavond zorg ik dat de Sandy fret in de veiling staat!
Vanmiddag is ook het laatste deel van de eerste veiling zal ik maar zeggen, overgemaakt naar de drie opvangen.
Vanaf nu zullen er periodiek betalingen gedaan gaan worden ten behoeve van de werkgroep Rauwe voeding. Zo dragen wij toch met z'n alleen een steentje bij om dit onderzoek te financieren.
Vanaf nu zullen er periodiek betalingen gedaan gaan worden ten behoeve van de werkgroep Rauwe voeding. Zo dragen wij toch met z'n alleen een steentje bij om dit onderzoek te financieren.
Geweldig. Ik had niet verwacht dat ook de veiling eraan mee zou doen
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Super!!
Ach waarom niet, het is in ieders belang dat hier zo snel mogelijk onderzoek naar gedaan wordt, daar kan helemaal niemand op tegen zijn.Mette schreef:Geweldig. Ik had niet verwacht dat ook de veiling eraan mee zou doen
Zeker niet. Ik had er zelf ook nog niet eens aan gedacht. Heel goed bedacht
En kijk, we zijn nog maar een paar dagen bezig voor een nieuw doel en er is alweer 52 euries opgehaald!
Zo dat gaat snel