Herrmanns BIO menu blik

De juiste voeding voor je fret, van goede frettenbrokken tot prooidieren
Minka
Aantal fretten: 0

Re: Herrmanns BIO menu blik

Bericht door Minka »

Nee dit was met rund
Karen

Bericht door Karen »

Maar die Herrmanns was kip? Kippenvlees zonder kleurtoevoegingen geeft hele lichte ontlasting als het gekookt gegeven wordt
Minka

Bericht door Minka »

Dit was eend.
Marjan

Bericht door Marjan »

Minka schreef:Ze doet het goed op de Ziwipeak dus dat blijf ik nu geven en meng het niet met andere merken.
Ik heb dit even gequoot uit je dagboek, dus je geeft helemaal geen Hermanns meer?
Ik heb het nu gemengd met Ziwipeak en ik moet zeggen dat het al veel minder onaangenaam ruikt dan de mix met Greenwoods. Was je toch niet tevreden over Hermanns blikvoer?
Marjan

Bericht door Marjan »

Wel grappig, de mix Ziwipeak en Herrmanns kalkoen gaat er hier bij alle twee goed in. :D
Minka

Bericht door Minka »

Het gaat er bij Mila wel goed in, maar wat ik zie qua ontlasting als ik het 3 dagen geef gemengd met Ziwipeak dat ze zo af en toe echt dunne ontlasting krijgt. Met alleen Ziwipeak blijft de ontlasting goed. Dit is de reden waarom ik het eigenlijk niet meer wil geven. Niet dat ik geen voorraad heb, want zo enthousiast dat ik ben bestel ik natuurlijk veels te veel. :clown:
Marjan

Bericht door Marjan »

En bij allebei de smaken Herrmanns (eend en kalkoen) dunnere ontlasting dus?
Ik moet hier even afwachten hoe de ontlasting gaat worden maar wanneer dat goed blijft wil ik de blikjes wel van je overnemen. Ik wil het liefst toch wat verschillende merken blijven geven om problemen te voorkomen wanneer een bepaald merk niet meer kan leveren.
Minka

Bericht door Minka »

Ik neem ze wel mee als we elkaar weer zien. Je krijgt wel korting van me. Ik heb wel een aantal. Je moet maar kijken wat je wilt overnemen.

Maar inderdaad eend en kalkoen geeft bij Mila dunne ontlasting. Nu heeft ze natuurlijk wat medische problemen wat een oorzaak kan zijn.
Marjan

Bericht door Marjan »

Zou kunnen, maar ook Ahron is niet echt nog helemaal gezond. Ik ga de ontlasting in de gaten houden de komende dagen en ik laat je dat wel even weten. :D
Minka

Bericht door Minka »

Dat is goed Marjan. Ik heb altijd nog de kat die een beetje verderop woont en het eten bij mij lekkerder vindt. :mrgreen:
Marjan

Bericht door Marjan »

Haha. :lol: Vanmorgen wel wat dunnere ontlasting bij beiden van de Herrmanns en Shae vindt het ook iets minder lekker. Ik kijk het nog wel even aan.
Minka

Bericht door Minka »

Het vreemde vond ik dat de eerste poepjes goed zijn en daarna wordt het dunner. Als Shae en Ahron dit nu ook hebben dan ligt het in ieder geval niet aan Mila maar aan Hermann
Marjan

Bericht door Marjan »

Ja hier nu gelijk en ze kregen het gisteravond voor het eerst. Ahron had ook wat vaseline gekregen omdat hij aan het verharen is dus daar kan ik nog niet met zekerheid zeggen dat het door het blikvoer komt maar dat houden we nu even de komende dagen in de gaten.
Minka

Bericht door Minka »

En hoe blijven de poepjes
Marjan

Bericht door Marjan »

Na de eerste dag werd het beter, heb ze nu weer Ziwipeak/Greenwoods gegeven, wil het een beetje afwisselen.
Minka

Bericht door Minka »

Oke ik ben benieuwd naar het poepjes verloop
Marjan

Bericht door Marjan »

Ja ik ook, Shae lijkt de mix met Herrmanns wel lekkerder te vinden. En het stinkt ook veel minder.
Plaats reactie