Flash
Re: Flash
Haha geweldig, en lekkere vent hoor die Flash!! Zo leuk om te zien dat Fali net wat kleiner gebouwd is telkens. Hij zat vorige week op 1170 en vandaag 1225. Nog steeds lekker in de stijging net als Flash. Ben zo benieuwd waar ze eindigen!
Nee die is ouder. Ik verwacht ook dat die ieder moment uitgegroeid is, van Flash denk ik dat hij nog wel even 2 maandjes doorgaat . Er valt niet echt een leeftijd aan te hangen, omdat voeding hierin een hele grote rol speelt. Maar met 8 maanden kun je toch wel vaststellen dat ze zijn uitgegroeid. De ene is dan al een paar maanden klaar, de ander net een maand bijv.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Oh oh die Flash
Hij is momenteel nogal onzindelijk buiten de kooi
Dat betekend dat ik de hele dag met een keukenrol en vochtige doekjes in de weer ben
Vanmiddag liep ik een beetje te mopperen en zei : he vieze poeperd, kun je nou niet eens een keer IN de bak poepen in plaats van erbuiten?
Even later vind ik een drol IN de speelgoedbak
Nou ja, het was wel IN de bak, dat dan weer wel.
Hij is momenteel nogal onzindelijk buiten de kooi
Dat betekend dat ik de hele dag met een keukenrol en vochtige doekjes in de weer ben
Vanmiddag liep ik een beetje te mopperen en zei : he vieze poeperd, kun je nou niet eens een keer IN de bak poepen in plaats van erbuiten?
Even later vind ik een drol IN de speelgoedbak
Nou ja, het was wel IN de bak, dat dan weer wel.