Pim

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Gebruikersavatar
Karen
Berichten: 12910
Lid geworden op: 15 jan 2013 23:24

Re: Pim

Bericht door Karen »

Wat een leukerd :hart:
Gebruikersavatar
Loxodonta
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 okt 2016 17:40

Re: Pim

Bericht door Loxodonta »

Vorige week op controle geweest bij Hanneke na 4 weken synolux. In die 4 weken reageerde hij niet goed op sucralfaat en werd daar juist erg misselijk van, terwijl hij de waltham nog redelijk goed at. Tussendoor 1 a 2 keer omhoog komen om zijn bek af te likken. Nu bij Hanneke was zijn maag nog steeds gevoelig, de urinewaardes waren wel iets vooruit gegaan maar nog niet zoals het hoort. Na 4 weken antibiotica kan je verder alleen nog zo weinig, dus besloten om hem iets te ondersteunen met twee keer per dag Zantac en verder gaan bekijken hoever hij zelf kan herstellen. Over twee á drie maanden gaan we weer terug.

Kipreepjes gaan er altijd goed in!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Karen
Berichten: 12910
Lid geworden op: 15 jan 2013 23:24

Re: Pim

Bericht door Karen »

Ik blijf duimen voor je ventje. Wie weet is hij toch sterk genoeg om zelf te herstellen verder
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Pim

Bericht door Marjan »

Hopelijk geeft hem dat voldoende ondersteuning om zelf te herstellen. Op zich wel al positief dat de urinewaardes alweer wat beter waren. :)
Gebruikersavatar
Kick
Berichten: 13397
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:51
Aantal fretten: 1

Re: Pim

Bericht door Kick »

Zet 'em op Pim!! :juich:
Gebruikersavatar
yvonne
Berichten: 5980
Lid geworden op: 16 mar 2013 22:36
Aantal fretten: 1
Locatie: Oostvoorne (zuid holland)

Re: Pim

Bericht door yvonne »

Hopelijk knapt hij verder uit zichzelf op.
Het is wel een schatje hoor :hart:
Gebruikersavatar
Helen
Berichten: 2837
Lid geworden op: 11 feb 2014 22:05
Aantal fretten: 2
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Pim

Bericht door Helen »

Ah Pimmetje :hart:
Geef hem maar een knuffel van ons allemaal hoor!
NKW
Berichten: 1221
Lid geworden op: 22 nov 2016 09:41
Aantal fretten: 1

Re: Pim

Bericht door NKW »

Veel sterkte met Pim!
Gebruikersavatar
Loxodonta
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 okt 2016 17:40

Re: Pim

Bericht door Loxodonta »

Ik vond de Zantac persoonlijk geen succes en heb het toch geprobeerd met Omeprazole. Dit gaf een veel beter resultaat en het was lang geleden dat ik Pim zo goed in zijn velletje zag zitten! Sinds de Omeprazole kan hij de Sucralfaat ook een stuk beter handelen en kom ik nu dus steeds dichterbij het gouden recept voor Pim haha. Hanneke vond het wat vreemd, maar dat maakt me niets uit want ik ben allang blij om eindelijk weer eens vooruitgang te zien. :brush:

Hij komt nu ook eindelijk goed door de rui heen, zijn staart is echt belachelijk fluffy. Het lijkt vaak alsof hij de hele dag door met een ontplofte staart rondloopt die ze normaal hebben van spanning, maar het is toch echt allemaal haar. :lach:

Hier op het filmpje dan wel een echte ontplofte staart want er moest een gat naar China gegraven worden.
Gebruikersavatar
Mette
Berichten: 4624
Lid geworden op: 15 jul 2014 16:07
Aantal fretten: 1
Locatie: Enschede

Re: Pim

Bericht door Mette »

Niks mis met vreemd. De eerste fret die normaal is moet ik nog tegenkomen :brush: . Maar alle gekheid op een stokje... leert Hanneke ook weer van eventueel. Als het voor Pim werkt, dan mogelijk ook van anderen immers.

Wat een charmante workout zeg :lach: . Hoe dat lijf heen en weer schudt erbij is een beeeeeeetje overdreven Pimmie :) :lezen: :gek:
Gebruikersavatar
Helen
Berichten: 2837
Lid geworden op: 11 feb 2014 22:05
Aantal fretten: 2
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Pim

Bericht door Helen »

Normale fretten? Tis da?? Lijkt of hij via China naar Australië door wil graven zoveel passie gooit hij er in LOL!
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Pim

Bericht door Marjan »

Zo zeg, die is fanatiek bezig! :shock: En inderdaad, vreemd hoort bij fret dus het verbaast mij niets. :clown:
Gebruikersavatar
Helen
Berichten: 2837
Lid geworden op: 11 feb 2014 22:05
Aantal fretten: 2
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Pim

Bericht door Helen »

Bij sommige mensen ook :brush: :mrgreen: :dans:
Gebruikersavatar
Kick
Berichten: 13397
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:51
Aantal fretten: 1

Re: Pim

Bericht door Kick »

:mrgreen:
Gebruikersavatar
Karen
Berichten: 12910
Lid geworden op: 15 jan 2013 23:24

Re: Pim

Bericht door Karen »

:brush:

Zo, die kan graven zeg! :lol:
NKW
Berichten: 1221
Lid geworden op: 22 nov 2016 09:41
Aantal fretten: 1

Re: Pim

Bericht door NKW »

Lekker aan het graven zeg! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Loxodonta
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 okt 2016 17:40

Re: Pim

Bericht door Loxodonta »

Gisteren met Pimmie weer 'even' bij Hanneke langs geweest. Ik zit vanaf maandag een aantal weken in het buitenland dus de zorg voor Pim komt dan op mijn vriend terecht. Daarvoor wilde ik dus graag nog even alles laten checken.
Dat was maar goed ook, want ondanks dat het aan hemzelf totaal niet te merken was, is de ontsteking in zijn maag en nieren toch weer wat toegenomen. Flink wat leukocyten in de urine en ook wat nierepitheelcellen te zien dus zijn ook flink bezig. :???: Komende twee maanden wordt het een extra hoge dosis Synulox, met metroclopramide en nog omeprazole.

Pim is zelf nog steeds hartstikke blij en ik vind hem de afgelopen weken ook ontzettend actief en opgewekt. Hij eet ook goed, het enige is dat hij dus ook totaal niet aankomt. Hij is niet mager, maar zou oorspronkelijk toch wel minstens 100 gram zwaarder mogen zijn.
Na een lange ochtend in de kliniek viel hij thuis dan ook als een blok in slaap op schoot bij mijn vriend. :hart:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mette
Berichten: 4624
Lid geworden op: 15 jul 2014 16:07
Aantal fretten: 1
Locatie: Enschede

Re: Pim

Bericht door Mette »

Moppie is voor mij echt de ergste van afgelopen jaar nu, de rest is allemaal afgenomen of stabiel gebleven, of er wordt wat vastgesteld maar ze blijven op gewicht. On the upside is hij niet de slechtste van het jaar daarvoor en zijn die fretjes die erop leken helemaal goed hersteld. Moet toch goedkomen :lezen:
Gebruikersavatar
Karen
Berichten: 12910
Lid geworden op: 15 jan 2013 23:24

Re: Pim

Bericht door Karen »

Beterschap voor Pim en jij veel plezier in het buitenland!
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: Pim

Bericht door Marjan »

Och wat een schattige foto! Goed dat je hem toch nog even hebt laten doorlichten bij Hanneke en nu duimen voor een snel herstel.
Plaats reactie