Flash
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Flash
Vanmorgen was de ontlasting weer iets beter.
Flash heeft weer lekker Virbac brokjes gegeten, had geen koorts, was iets actiever, dus ik ben voorzichtig positief.
Ik had gisteren wel de foto’s naar Hanneke gestuurd en vanmorgen vroeg belde Jeffrey al. Ik heb in principe een afspraak voor vrijdag maar als het dan weer beter/goed met Flash gaat dan bel ik het af.
Dus duimen dat het nu weer in een stijgende lijn gaat en dat hij het zelf kan oplossen.
Flash heeft weer lekker Virbac brokjes gegeten, had geen koorts, was iets actiever, dus ik ben voorzichtig positief.
Ik had gisteren wel de foto’s naar Hanneke gestuurd en vanmorgen vroeg belde Jeffrey al. Ik heb in principe een afspraak voor vrijdag maar als het dan weer beter/goed met Flash gaat dan bel ik het af.
Dus duimen dat het nu weer in een stijgende lijn gaat en dat hij het zelf kan oplossen.
- yvonne
Morgen staat de afspraak met Hanneke en ook al gaat het nu beter, ik heb besloten om Flash toch even na te laten kijken.
Zijn ontlasting is nog niet helemaal goed naar mijn idee en zijn temp blijft zo rond de 38,6
Sinds vandaag is hij wel weer wat actiever en hij eet weer goed.
Maar better save than sorry.......
Dat wordt dus vroeg op want meneertje moet vanaf 5.45 uur nuchter zijn.
Zijn ontlasting is nog niet helemaal goed naar mijn idee en zijn temp blijft zo rond de 38,6
Sinds vandaag is hij wel weer wat actiever en hij eet weer goed.
Maar better save than sorry.......
Dat wordt dus vroeg op want meneertje moet vanaf 5.45 uur nuchter zijn.
Nou volgens mij ken ik morgen heel Hanneke haar agenda weer uit het hoofd inmiddels! Ik ben er om 11:15 Yvonne, misschien tref ik je nog. De afspraak direct om 13u na de pauze ken ik ook, en die van 14:45 ook. Moet niet gekker worden. Maar als je er gelijk 9:30 moet zijn kan het zijn dat er nog iemand tussen ons in zit.
Ik hoop dat ze het kan bevestigen! Spannend!
Ik hoop dat ze het kan bevestigen! Spannend!
- yvonne
Zo we zijn weer thuis.
Hij was wat gevoelig op de maag maar gezien zijn ontlasting is dat wel te verklaren. Iets eiwitverlies in de urine maar niks schokkends. Conclusie : (verkoudheids/griep) virus wat op zijn maag en darmen geslagen is. Ik mag hem zo nodig ondersteunen met sucralfaat en omeprazole maar hij is weer aan de beterende hand.
Gewicht vandaag 1380 gram
Hij was wat gevoelig op de maag maar gezien zijn ontlasting is dat wel te verklaren. Iets eiwitverlies in de urine maar niks schokkends. Conclusie : (verkoudheids/griep) virus wat op zijn maag en darmen geslagen is. Ik mag hem zo nodig ondersteunen met sucralfaat en omeprazole maar hij is weer aan de beterende hand.
Gewicht vandaag 1380 gram