Nakunaku
Re: Nakunaku
Ik hoop maar dat ze je vandaag toch versteld doet staan, sterkte in ieder geval.
Helaas niet
Vandaag nog steeds hoge ontstekingswaardes, veel eiwitverlies en andere verstoorde bloedwaardes na een lange behandeling met medicatie. Een beginnend middenoorprobleem en een keelonteking zijn er ook bijgekomen.
Zij wordt woensdag geeuthanaseerd en dan breng ik haar naar Utrecht voor wetenschappelijk onderzoek.
:cry3: :cry3: :cry3:
Zo'n lief, vrolijk en heerlijk frettenmeisje wordt zo vroeg uit haar (zieke ) leven ontnomen...
Mijn prachtige bino meisje, die al een glimlach op mijn gezicht weet te toveren als ik haar maar aankijk. Een fretje uit mijn dromen..lief en vrolijk zoals papa, ondeugend en aanhankelijk zoals mama...
Van dit dametje heb ik geen topic, dus zet ik haar er hier maar bij:
* Isanti; dochter van Noury en Shade, 7 maanden en zusje van Naku. Door omstandigheden iets langer bij mij gebleven als pup en op 16 weken ziek geworden met hetzelfde rauwvlees beeld als alle anderen...
Bij haar uitte het zich in extreem veel pijn, naast misselijkheid. Ze is moeilijk te hanteren en op te pakken, omdat haar hele lijfje pijn doet. Ze heeft een groot middenoorprobleem ontwikkelt met keelontsteking, naast de typische andere symptomen van maagdarm ontsteking en nierontsteking. Haar bloed en urine beeld zijn het slechtst van allen. Sommige waardes niet eens meetbaar zo hoog.
Ook zij wordt woensdag geeuthanaseerd en naar Utrecht gebracht voor wetenschappelijk onderzoek.
Een speelser en vrolijker fretje dan dit meiske is bijna niet te vinden. Ondanks haar pijn danst ze dagelijks volop, rent ze mokkend achter balletjes aan en verzamelt ze alle lievelingsknuffeltjes onder de bank. Buitenspelen is heerlijk en graven in de plantenbak doet ze totdat ze zwart ziet :fr4:
Geen knuffelfretje, maar erg begrijpelijk met zo veel pijn..
Ik ben kapot...
Vandaag nog steeds hoge ontstekingswaardes, veel eiwitverlies en andere verstoorde bloedwaardes na een lange behandeling met medicatie. Een beginnend middenoorprobleem en een keelonteking zijn er ook bijgekomen.
Zij wordt woensdag geeuthanaseerd en dan breng ik haar naar Utrecht voor wetenschappelijk onderzoek.
:cry3: :cry3: :cry3:
Zo'n lief, vrolijk en heerlijk frettenmeisje wordt zo vroeg uit haar (zieke ) leven ontnomen...
Mijn prachtige bino meisje, die al een glimlach op mijn gezicht weet te toveren als ik haar maar aankijk. Een fretje uit mijn dromen..lief en vrolijk zoals papa, ondeugend en aanhankelijk zoals mama...
Van dit dametje heb ik geen topic, dus zet ik haar er hier maar bij:
* Isanti; dochter van Noury en Shade, 7 maanden en zusje van Naku. Door omstandigheden iets langer bij mij gebleven als pup en op 16 weken ziek geworden met hetzelfde rauwvlees beeld als alle anderen...
Bij haar uitte het zich in extreem veel pijn, naast misselijkheid. Ze is moeilijk te hanteren en op te pakken, omdat haar hele lijfje pijn doet. Ze heeft een groot middenoorprobleem ontwikkelt met keelontsteking, naast de typische andere symptomen van maagdarm ontsteking en nierontsteking. Haar bloed en urine beeld zijn het slechtst van allen. Sommige waardes niet eens meetbaar zo hoog.
Ook zij wordt woensdag geeuthanaseerd en naar Utrecht gebracht voor wetenschappelijk onderzoek.
Een speelser en vrolijker fretje dan dit meiske is bijna niet te vinden. Ondanks haar pijn danst ze dagelijks volop, rent ze mokkend achter balletjes aan en verzamelt ze alle lievelingsknuffeltjes onder de bank. Buitenspelen is heerlijk en graven in de plantenbak doet ze totdat ze zwart ziet :fr4:
Geen knuffelfretje, maar erg begrijpelijk met zo veel pijn..
Ik ben kapot...
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Veel sterkte, ik heb er geen woorden voor.
Ik ben er ook stil van, ook van mij heel erg veel sterkte.
Dit is vreselijk Karen Heel veel sterkte voor morgen. Geef ze nog maar een knuffel van me!
- yvonne
Ik hoop in elk geval dat het onderzoek iets gaat opleveren, zodat het allemaal niet voor niets is.
Dikke
Dikke
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Het enige dat ik uit kan brengen is pffffffffff
Nog meer slecht nieuws...
Precies wat Yvonne zegt, hopelijk komt er iets uit het onderzoek. Voor jou en voor alle fretjes en hun personeel
die op dit moment problemen hebben... nogmaals heel veel sterkte lieverd
Nog meer slecht nieuws...
Precies wat Yvonne zegt, hopelijk komt er iets uit het onderzoek. Voor jou en voor alle fretjes en hun personeel
die op dit moment problemen hebben... nogmaals heel veel sterkte lieverd
Een drama.
Dit moet echt heel zwaar voor jullie zijn. Ik hoop echt dat er wat uit de onderzoeken komt. Dat dat nog enige troost kan bieden. Ik wens jullie echt heel veel sterkte! Hele dikke knuffel.
Heel veel sterkte vandaag Karen.
Echt verschrikkelijk, heel veel sterkte vandaag en natuurlijk na vandaag met het verwerken
Heel veel sterkte vandaag.
Heb er geen woorden voor
Heb er geen woorden voor
- yvonne
Heel veel sterkte vandaag, ook voor Rui natuurlijk!
Heel veel sterkte vandaag!
Het is zo oneerlijk allemaal
Het is zo oneerlijk allemaal
Nog heel veel sterkte!
Dank jullie...het is niet te bevatten
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer: