Flash
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Flash
ja en een boef is het ook dus dit past hem wel.
Vraagje : is blazen altijd een teken van ongenoegen? Of is het bij pups nog “gewoon” ?
Flash kan namelijk flink blazen, soms tijdens het spelen of als ik langs loop en hij mijn voeten “aanvalt”
Hij heeft er geen dikke staart bij.
Ik heb namelijk nog nooit een fret gehad die blies, ook niet als pup, dus ik ben benieuwd hoe jullie dit zien.
En leuk detail: kwispelen kan hij ook
Vraagje : is blazen altijd een teken van ongenoegen? Of is het bij pups nog “gewoon” ?
Flash kan namelijk flink blazen, soms tijdens het spelen of als ik langs loop en hij mijn voeten “aanvalt”
Hij heeft er geen dikke staart bij.
Ik heb namelijk nog nooit een fret gehad die blies, ook niet als pup, dus ik ben benieuwd hoe jullie dit zien.
En leuk detail: kwispelen kan hij ook
Er zijn best veel fretten die blazen zonder dat het kwalijk ongenoegen is. Gewoon omdat het niet gaat zoals zij willen of iets niet mogen en zeker bij pups zie je het vaker. Een soort van "mopperen". Shade heeft er een handje van om te doen als de buitendeur dicht is en ze naar buiten wil. Een andere fret van mij deed het als hij een bepaald item niet onder de kast verstopt kreeg (omdat het te groot was ), gewoon in hun eentje. Jillz deed regelmatig blazen naar de voeten van Rui als hij langsliep....wat ik me natuurlijk zeer kan voorstellen; van die grote stappers waar je niet eens in mag happen
Ik zou me er niet al te druk om maken als hij er geen andere signalen bij afgeeft.
Ik zou me er niet al te druk om maken als hij er geen andere signalen bij afgeeft.
Goede grote jongen geworden! En sluit me bij de rest aan . De ene fret heeft gewoon wat meer mening dan de ander. Eller is op dat gebied ook net een wijf en maar weinig rammig. Blaast werkelijk om de haverklap als er niet gebeurt wat hij op dat moment wil.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hmm ja ik dacht al zoiets, blazen omdat hij zijn zin niet krijgt. Het is me er eentje
Vandaag zijn nieuwe FN in elkaar gezet. De andere gaat mee naar de caravan. Het is leuk als je 2 stekkies hebt, maar je moet alles dubbel hebben. Ik ben benieuwd hoe Flash het gaat vinden als hij straks de weekenden mee gaat.
Vandaag zijn nieuwe FN in elkaar gezet. De andere gaat mee naar de caravan. Het is leuk als je 2 stekkies hebt, maar je moet alles dubbel hebben. Ik ben benieuwd hoe Flash het gaat vinden als hij straks de weekenden mee gaat.