Frettenwandbord
Frettenwandbord
Jullie hebben hem al op mijn Facebook pagina gezien maar hier gaat hij in de veiling. Een heus frettenwandbord, afmeting: 42 cm hoog, 59 breed en 13 diep. Hij is nog onbewerkt maar je kunt hem in de (blanke) beits zetten of wat dacht je van een whitewash afwerking? Let op; hij is niet voor buiten geschikt!
Aanvulling; het wandbord is inclusief glaasje met geurkaars maar exclusief de rest van de accessoires, die zijn slechts als voorbeeld bedoelt!
Startbod is 10 euro!
Aanvulling; het wandbord is inclusief glaasje met geurkaars maar exclusief de rest van de accessoires, die zijn slechts als voorbeeld bedoelt!
Startbod is 10 euro!
Re: Frettenwandbord
Daar gaat mijn wandbord!
Niiiiice Kick! Super dat je hem gaat veilen.
Mooi gemaakt Kick
Dank je!
Gaaf,waar is die? Ik neem aan dat die te groot is voor de post
Hij valt nog binnen de maximale afmeting bij PostNL om voor 6,95 te verzenden. Maar eventueel is die af te halen in Amsterdam of op de frettendag in mei wanneer je daar naartoe zou gaan.
Oh en het glaasje met kaars zit er bij, de rest natuurlijk niet.
Ik bied 25 euro voor Rilana
Oh,ik heb haar net geactiveerd dus ze zou nu ook zelf moeten kunnen bieden.
Ze weet wel dat het zonder de accessoires is maar inclusief de glaasje met kaars? Ik zal dat ook nog even voor de duidelijkheid in het starters topic aanpassen want de urn met Lana hou ik natuurlijk gewoon zelf.Mette schreef:Ik bied 25 euro voor Rilana
Jup dat weet ze.
-
- Aantal fretten: 2
Jeuj, ze is er!
-
- Aantal fretten: 2
Ja is me gelukt dus nu mee veilen voor het bord
Haaaayyyyyy, welkom hier!