Frettenwandbord Nr. 2
Frettenwandbord Nr. 2
Hier is een variatie
De afmetingen zijn ongeveer 60 cm hoog, 60 cm breed en 13 cm diep (net als de eerste) en ook bij deze krijg je de geurkaars
Startbod ook nu weer 10 euro
De afmetingen zijn ongeveer 60 cm hoog, 60 cm breed en 13 cm diep (net als de eerste) en ook bij deze krijg je de geurkaars
Startbod ook nu weer 10 euro
Re: Frettenwandbord Nr. 2
Nou ja zeg, daar gaat mijn volgende bord! Het is dat ik weet dat er nog een stapeltje houten planken staat anders had ik ook geboden.
ja jij kunt al je wensen en eisen doorgeven Marjan, en hem lekker laten oefenen! Luxe positie.
Kick
Kick
Overigens vind ik deze echt prachtig door de uitsparing. Ik hou alleen niet zo van die losse plankjes her en der maar hou van 'strak'. Gewoon vierkant, uitsparing, en zoveel mogelijk en weer gelijk plankjes met 1 volle plank boven zijn hoofd. Dat wilderige, kaarsjes en white wash idee is gewoon net niet helemaal wat voor mij. Anders had ik op deze geboden .
Ik kan ook 'op bestelling' maken maar dan heb je kans dat iemand er ook op gaat biedenMette schreef:Overigens vind ik deze echt prachtig door de uitsparing. Ik hou alleen niet zo van die losse plankjes her en der maar hou van 'strak'. Gewoon vierkant, uitsparing, en zoveel mogelijk en weer gelijk plankjes met 1 volle plank boven zijn hoofd. Dat wilderige, kaarsjes en white wash idee is gewoon net niet helemaal wat voor mij. Anders had ik op deze geboden .
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
20 euro
Even ter aanvulling nog, deze afmeting valt buiten de 50x50x100 cm voor verzending door PostNL voor 6,95. Dus deze moet wel afgehaald of meegenomen naar een forum uitje of de frettendag.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
kijkt links.... kijkt rechts...... geen Pamster??
25 :twisted:
- Natascha
- Contacteer:
Wel een Tassie :twisted:Helen schreef:kijkt links.... kijkt rechts...... geen Pamster??
25.50
- Natascha
- Contacteer:
Weet je wat ik me eigenlijk af vraag? Krijg ik daar ook zo'n sixpack mannetje met boormachine bij? Want da heb ik niet
Waar heb je een sixpack mannetje met een boormachine voor nodig dan?
Helen schreef:kijkt links.... kijkt rechts...... geen Pamster??
- Natascha
- Contacteer:
Om op te hangen. Maar da's niet meer nodig. Ben overbodenMarjan schreef:Waar heb je een sixpack mannetje met een boormachine voor nodig dan?
Je hebt alleen een mannetje met boormachine nodig. Sixpack nergens voor nodig .
Ik zal het eens even opmeten en bezinken ik er een goede plek voor heb Kick! Heb er 1 in gedachten.
Ik zal het eens even opmeten en bezinken ik er een goede plek voor heb Kick! Heb er 1 in gedachten.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Damn... nu moet én een Pamster in de gaten houden én een Tassie
En Nadine ook nog WAAAAH
27,50
En Nadine ook nog WAAAAH
27,50
Zo, nog meer kapers op de kust.