foam puzzelmat
foam puzzelmat
Nu er mogelijk toch zicht is op een grotere woning met buitenruimte, kan ik gaan fantaseren over een eventuele inrichting. Nu zat ik te denken aan van die foam puzzelmat vloertegels ergens toe te passen. Maar als ik dan later een fret in huis zou halen, hoe groot is dan het risico dat die het gaat proberen op te eten?
Ik bedoel ongeveer dit soort tegels:
En dan ben ik benieuwd naar het risico wanneer de tegels tot precies aan de muren afgesneden zijn. Lijkt me dat een fret dan weinig tot geen grip heeft? En het risico als de fret wel aan de randen kan.
Heeft iemand hier ervaring mee? Bv vanuit de tijd met jonge kinderen of met sporten zulke matten gebruikt?
Of misschien vanuit andere ervaring dan wel kennis hier een mening over?
Ps. Ik weet niet zeker of dit het goede subforum is. Maar dacht gaat wel over hoe een fret zich gedraagt bij een foam mat.
Ik bedoel ongeveer dit soort tegels:
En dan ben ik benieuwd naar het risico wanneer de tegels tot precies aan de muren afgesneden zijn. Lijkt me dat een fret dan weinig tot geen grip heeft? En het risico als de fret wel aan de randen kan.
Heeft iemand hier ervaring mee? Bv vanuit de tijd met jonge kinderen of met sporten zulke matten gebruikt?
Ps. Ik weet niet zeker of dit het goede subforum is. Maar dacht gaat wel over hoe een fret zich gedraagt bij een foam mat.
Re: foam puzzelmat
Dat gaat met fretten niet werken. Knagers zijn het niet tenzij ze alle hens aan dek nodig hebben, gravers wel. Dit gaat geheid aan gort gegraven worden. Maar uiteraard hoef je het niet in de frettenruimte toe te passen toch, of was het specifiek daarvoor bedoeld?
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Onderschat een fret nooit, als ze eenmaal een gat gegraven hebben kunnen ze er wel op gaan knagen.
Menig kabel heeft hier al het onderspit moeten delven, laat staan als iets van foam of rubber is op de grond LOL!
Menig kabel heeft hier al het onderspit moeten delven, laat staan als iets van foam of rubber is op de grond LOL!
Zeker, maar veel fretten zetten de 'alle hens aan dek' modus ook gewoon aan
Oke duidelijk. Was ik al een beetje bang voor. Dan moeten ze toch maar gewoon los en ineen kast als de fret binnen is. Of idd niet de zelfde ruimte.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Wat denk je als een fret daar een "ongelukje" op heeft?
Ik zou het ook zeker niet gebruiken in een ruimte waar fretten rond lopen.
Ik ook niet
Ik zou het ook niet gebruiken !!
Daar maak ik me dan weer minder zorgen over, je kunt die dingen namelijk prima schoonmaken, zelfs met ontsmettingsmiddel.Helen schreef:Wat denk je als een fret daar een "ongelukje" op heeft?
Maar echt relevant is het natuurlijk niet als de conclusie toch al is dat het niet bereikbaar voor de fret moet zijn.
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Het risico is heel groot dat ze het kapot maken, krabbend of bijtend, en sommige eten het op ( ellende daarop is zeer groot voor de fret)Stridder schreef: hoe groot is dan het risico dat die het gaat proberen op te eten?
En dan ben ik benieuwd naar het risico wanneer de tegels tot precies aan de muren afgesneden zijn. Lijkt me dat een fret dan weinig tot geen grip heeft?
De grip erop als ze het door hebben? Ik geeft het 5 minuten tot ruim een half uur tot de eerste eruit is
Ervaring , heel veel, uit de tijd dat mijn kinderen erg klein waren, en zulk matriaal voor in bad of op de grond hadden en vele fretten gehad. Bij mij is het een verboden matriaal in huis
Als Natas het zegt is het zo hoor, die kan het weten !!
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Mayke schreef:Als Natas het zegt is het zo hoor, die kan het weten !!